اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

فارس من| چرا بسته‌های جدید اینترنت توسط اپراتورها ارائه نشد؟

سردبیر فارس من از ارائه نشدن بسته‌های جدید اینترنت همراه پس از حذف بسته‌های محبوب، انتقاد کرد و گفت: اپراتورها قول داده بودند بسته‌های جدیدی ارائه می‌کنند اما با گذشت حدود یک ماه خبری از بسته جایگزین نیست.

فارس من| چرا بسته‌های جدید اینترنت توسط اپراتورها ارائه نشد؟

به گزارش خبرنگار سرویس علم و پیشرفت خبرگزاری فارس، برخی از کاربران سامانه فارس من با ثبت سوژه در این سامانه خواسته اند که تعرفه اینترنت همراه کاهش پیدا کند.

در پیگیری خبرنگار فارس، سردبیر این سوژه از جایگزین نشدن بسته‌های جدید اینترنت پس از حذف بسته های قبلی از سوی اپراتورها انتقاد کرد.

محمد حاتمی سردبیر 23 ساله این سوژه از خرم آباد به خبرنگار فارس، توضیح داد: پس از اینکه اپراتورها بسته های به صرفه را حذف کردند قول دادند که بسته های جدیدی را جایگزین بسته های قبلی کنند.

وی ادامه داد: اما با گذشت حدود یک ماه از حذف بسته های قبلی می بینیم که بسته جدیدی جایگزین نشده است.

وی گفت: در حال حاضر نه همراه اول و نه ایرانسل بسته جدیدی ارائه نکرده اند که مناسب کاربرانی که مثل من پرمصرف هستند باشد.

سردبیر سوژه کاهش تعرفه اینترنت همراه افزود: ایرانسل دارای دو نوع پیشنهاد خرید بسته اینترنت، عمومی و اختصاصی است که در بخش اختصاصی بسته هایی را متناسب با مصرف و خریدهای قبلی به شخص کاربر به صورت شخصی سازی شده پیشنهاد می کند که در این بخش، بسته های جدیدی ارائه می شود؛ اما در بخش عمومی که شامل همه بسته ها است بسته جدیدی به صورت سراسری برای همه مشترکان موجود نشده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول