اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

حل مشکل تامین آب شرب ۳۰۰ روستای لرستان توسط بسیج سازندگی/ اعطای تسهیلات به ۲ هزار جویای شغل

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: در بودجه ۱۴۰۰ توجه ویژه ای به آب شرب استان شد که ۴۲۵ میلیارد تومان در اختیار بسیج سازندگی و قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) قرار گرفت که پروژه های آب شرب ۳۰۰ روستا را در استان ظرف سی ماه حل می‌کنیم.

حل مشکل تامین آب شرب ۳۰۰ روستای لرستان توسط بسیج سازندگی/ اعطای تسهیلات به  ۲ هزار جویای شغل

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، احسان جهانبخش عصر امروز در جلسه توجیهی کارگروه‌های تخصصی مجمع جهادگران  لرستان اظهار داشت: بسیج سازندگی در ۱۷اردیبهشت ۷۹ تشکیل شد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: ۲ هزار و ۵۸۳ گروه جهادی و نزدیک به ۳۰ هزار عضو در بسیج سازندگی در عرصه‌های مختلف  سازماندهی کردیم حتی در  تیپ دو لشکر ۸۴ لرستان  گروه جهادی تشکیل داده شد و با هماهنگی ما به فعالیت‌های مختلف پرداختند و  تجهیزات را در اختیار ما قرار دادند که جای تشکر دارد.  

جهانبخش خاطر نشان کرد: اکنون ۷۰۷ صندوق قرص الحسنه خانگی، مردمی و مستقل داریم.  

وی با اشاره به اینکه امروز ۲۵ میلیارد تومان موجودی این عزیزان است که با توجه به گردش مالی برای اعضا دو برابر موجودی وام گرفتیم، گفت:  نزدیک به ۶۰ میلیارد تومان هم از سال ۱۴۰۰ تاکنون از اعتبارات دولتی و بنیاد علوی به تعداد بیش از ۲ هزار نفر در سطح استان وام مشاغل خانگی، صنایع  تبدیلی،  کشاورزی و حاشیه شهر دادیم. 

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان خاطر نشان کرد:در بودجه ۱۴۰۰ توجه ویژه ای به آب شرب استان شد که  ۴۲۵ میلیارد تومان در اختیار بسیج سازندگی و قرارگاه  امام حسن مجتبی(ع) قرار گرفت که پروژه های آب شرب ۳۰۰ روستا را در استان ظرف سی ماه حل می‌کنیم. 

وی با اشاره به انجام دیگر فعالیت‌ها خاطر نشان کرد: تهیه و توزیع بسته معیشتی، اهدای جهیزیه، آزادی زندانیان جرائم غیر عمد  توسط گروه‌های جهادی تهیه و توزیع لوازم تحریر، تجلیل از کادر درمان، طبخ غذا نیز انجام شد. 

جهانبخش گفت: با توجه به نیاز استان  برای هر شهرستان یک قرارگاه جهادی ایجاد کردیم،قرارگاه استانی نیز داریم و استان را به چهار پهنه تقسیم کردیم .

وی با بیان اینکه ۱۲ کارگروه اصلی در بسیج سازندگی داریم  گفت: کارگروه هنر رسانه و گفتمان سازی، کارگروه عمران و محرومیت‌زدایی، کارگروه اقتصاد مقاومتی و اشتغالزایی، کارگروه مقابله با آسیب های اجتماعی، کارگروه بهداشت و سلامت، کارگروه پدافند غیر عامل و امداد، کار گروه خواهران، کارگروه فرهنگی و معنویت افزایی، کارگروه کشاورزی دامپروری و عشایری ، کارگروه علمی و آموزش تحصیلی، کارگروه جهاد تبیین ، کارگروه دانش بنیان  و کارگروه تربیت بدنی که اخیران ایجاد شده اهم کارگروه‌های ما است. 

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با بیان اینکه نقد سازنده و منصفانه در جهت اصلاح امور واجب شرعی است، افزود: مقام معظم رهبری در این عرصه جهاد تببین را بیان کرده  و فرمان جهاد دادند و افسران این جهاد نیز رسانه‌ها هستند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول