اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

جلسات مجلس از 7 خرداد دو هفته تعطیل می‌شود

عضو هیات رئیسه مجلس گفت: پس از انتخابات هیات رئیسه و دیدار نمایندگان با رهبر معظم انقلاب، جلسات مجلس به مدت دو هفته تعطیل خواهد شد.

جلسات مجلس از 7 خرداد دو هفته تعطیل می‌شود

مجتبی یوسفی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: جلسات مجلس از شنبه هفتم خرداد به مدت دو هفته تعطیل خواهد بود.

وی افزود: پس از برگزاری انتخابات هیأت رئیسه مجلس در روز چهارشنبه چهارم خرداد ماه و دیدار نمایندگان با رهبر معظم انقلاب پس از انتخابات هیأت رئیسه در همان روز جلسات مجلس به مدت دو هفته تعطیل خواهد بود و طبق این برنامه اولین جلسه مجلس یکشنبه بیست و دوم خردادماه برگزار خواهد شد.

عضو هیات رئیسه مجلس اظهار داشت: تعطیلات تابستانی مجلس با هدف خدمت به مردم کاهش یافته و به جای اینکه نمایندگان دو هفته به تعطیلات بروند، یک هفته تعطیلات تابستانی دارند و یک هفته سرکشی به حوزه‌های انتخابیه در دستور کار است.

یوسفی خاطرنشان کرد: پیش از این مجلس یک ماه تعطیلات تابستانی داشت که در ابتدای تابستان نمایندگان دو هفته و در شهریور ماه نیز دو هفته تعطیل بودند.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول