اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

وضعیت مصدومان پرسپولیس در تبریز مشخص شد/جراحت 3 سرخ‌پوش

آخرین وضعیت مصدومان پرسپولیس در پی اتفاقات ورزشگاه تبریز مشخص شد.

وضعیت مصدومان پرسپولیس در تبریز مشخص شد/جراحت 3 سرخ‌پوش

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، بازی تیم‌های تراکتور و پرسپولیس تا دقیقه 70 در جریان بود اما سنگ‌پرانی هواداران در چند نوبت باعث شد تا رضا مهدوی داور بازی، همراه با کمک‌های خود راهی رختکن شود تا این بازی رسماً نیمه‌تمام بماند و همه منتظر کمیته انضباطی باشند تا نتیجه این دیدار مشخص شود.

شرایط ورزشگاه اما ملتهب بود به طوری که اعضای تیم پرسپولیس حدود 180 دقیقه در رختکن ورزشگاه حبس بودند و اجازه خروج از ورزشگاه به آن‌ها داده نشد. به پرسپولیسی‌ها گفته شد تا مسیر آن‌ها به سمت فرودگاه مساعد نشود اجازه خروج از ورزشگاه به آن‌ها داده نخواهد شد تا در نهایت دقایقی قبل پرسپولیسی‌ها با اسکورت پلیس راهی فرودگاه تبریز شوند تا به تهران برگردند.

اتفاقات تبریز البته برای پرسپولیسی‌ها بدون تلفات نبود چرا که یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس و فارسیان افسر امنیتی تیم به دلیل برخورد سنگ دچار مصدومیت‌هایی شدند و آسیب دیدند. همچنین شرزود تمیروف بازیکن ازبکستانی پرسپولیس هم به دلیل برخورد سنگ، جراحت دید اما خوشبختانه وضعیت هر 3 نفر مساعد گزارش شده است.

پرسپولیسی‌ها از این موضوع شاکی هستند که چرا وقتی در جلسه هماهنگی روز گذشته اعلام شده بود 30 درصد از ظرفیت ورزشگاه به روی تماشاگران باز خواهد بود چرا حدود 60 هزار تماشاگر وارد ورزشگاه شدند! آن‌ها همچنین از اینکه در سیرجان مقابل سپاهان بدون تماشاگر به میدان رفتند اما در تبریز با حضور 60 هزار تماشاگر بازی کردند بسیار ناراحت بودند.

در نهایت کاروان پرسپولیس با اسکورت پلیس راهی فرودگاه تبریز شد تا با پرواز اختصاصی به تهران برگردد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول