اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

باقرزاده: بازنشستگی در ورزش معنا ندارد/ برای حضور در انتخابات تابع وزارت ورزش هستم

سرپرست فدراسیون شمشیربازی گفت: برای حضوردر انتخابات فدراسیون تابع تصمیم وزارت ورزش هستم.

باقرزاده: بازنشستگی در ورزش معنا ندارد/ برای حضور در انتخابات تابع وزارت ورزش هستم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، فضل‌الله باقرزاده در مورد اینکه اساسنامه فدراسیون‌ها می‌گوید یک رئیس پس از سه دوره نمی‌تواند در انتخابات بعدی نامزد شود، اظهار داشت: ما تابع نظر وزارت ورزش و جوانان هستیم و هر تصمیمی آنها بگیرند قبول می‌کنیم. اگر امروز هم به من بگویند نباشم، می‌روم.

وی در مورد اینکه نامه‌ای از رئیس کنفدراسیون آسیا به وزارت ورزش رسیده و از شما به عنوان عضو تأثیرگذار تعریف کرده است، گفت: ببینید برخی از پست‌ها هستند که تأثیر زیادی در کنفدراسیون‌ها دارند. من الان رئیس 5 زون آسیا هستم و رأی من مثل رئیس کنفدراسیون تأثیرگذار و با آن برابر است.

سرپرست فدراسیون شمشیربازی ادامه داد: به هر حال در اساسنامه گفته شده که رئیس کنفدراسیون، دبیرکل یا عضو هیأت رئیسه می‌توانند برای دوره چهارم هم نامزد شوند اما دیگر سمت‌ها دیده نشده است. بنابراین ما تابع قانون و نظر وزارت ورزش هستیم.

باقرزاده در خصوص سرپرستی‌اش عنوان کرد: به هرحال وزارت ورزش شرایط را می‌سنجد و بهترین تصمیم را می‌گیرد. با این وضعیت دیگر شمشیربازی دچار وقفه نمی‌شود و ما برنامه‌های خود را ادامه خواهیم داد. برنامه ریزی برای اعزام‌ تیم‌ها در حال انجام است و ارز هم برای آنها تهیه شده است.

وی با اشاره به اینکه در ورزش بازنشستگی معنا ندارد گفت:‌ تمام رؤسای فدراسیون‌های جهانی و آسیایی را ببینید کمتر از 70 سال ندارند الان رئیس یک فدراسیون که انتخاب می‌شود 4 سال طول می‌کشد که جا بیفتند 4 سال بعد رئیس یک کمیته می‌توانید شوید و 4 سال سوم یک مسؤولیتی را می‌پذیرید و در دوره‌های چهارم و پنجم است که رئیس یک تشکیلاتی می‌توانید شوید. در برخی رشته‌های ورزشی کسب کرسی‌های مهم‌ آسیایی و جهانی خیلی سخت است. در حال حاضر ما در بخش‌های زیادی از کنفدراسیون آسیا و فدراسیون جهانی اعضای تأثیرگذار داریم. رئیس کمیته فنی آسیا یک ایرانی است و در کمیته داوران و کمیسیون پزشکی و توسعه هم عضو فعال داریم.

رئیس فدراسیون شمشیربازی عنوان کرد:‌ شمشیربازی ما رشد زیادی کرده است ما قبلاً رنگ مدال را هم نمی‌دیدم اما الان شانس کسب مدال المپیک هستیم و همه انتظار دارند. قبل از مسابقات توکیو رئیس کمیته ملی المپیک به من می‌گوید ما از شمشیربازی مدال می‌خواهیم و کشورهای زیادی از ما دعوت می‌کنند با آنها اردو برگزار کنیم و این نشان از پیشرفت شمشیربازی ما دارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول