اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

معاون رئیس جمهور: اعتبار لازم برای اتمام پروژه‌های ناتمام «خوی» اختصاص می‌یابد

معاون امور مجلس رئیس جمهور گفت: استان‌های زیادی در کشور در خصوص آب دچار مشکل هستند و خوشبختانه شهرستان خوی از منابع خوبی برخوردار و برای تامین و انتقال آب و ایجاد سد نیاز به تخصیص اعتبار است تا مشکلات موجود در این حوزه مرتفع شود.

معاون رئیس جمهور: اعتبار لازم برای اتمام پروژه‌های ناتمام «خوی» اختصاص می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، محمد حسینی معاون امور مجلس رئیس جمهور صبح امروز اظهار کرد: شهرستان خوی شهر شهیدان شهر علما، مفاخر، مشاهیر و بزرگان است و مردم این شهر در حوزه‌های کشاورزی صنعت و حوزه‌های مختلف فعال هستند.

وی با اشاره به بازدید از چند پروژه در شهرستان خوی گفت: با توجه به سفر به خوی امید است مصوبات خوبی در هیأت دولت در نظر گرفته و در این راستا با پیگیری جدی مسؤولان پروژه‌های ناتمام مخارن آب، و بیمارستان خوی به اتمام برسد.

معاون رئیس جمهور با اشاره به شخصیت برجسته شمس تبریزی بیان کرد:در حوزه فرهنگ باید توجه ویژه‌ای به مفاخر داشت و در این راستا کشورهای همسایه با ارج نهادن به بزرگان موجب جذب جهانگردان به کشورشان شده‌اند.

حسینی در خصوص شخصیت شمس تبریزی یادآور شد: شخصیت بزرگی مانند  شمس که مورد توجه مولوی بوده باید بیش از حد مورد توجه قرار گیرد.

وی در خصوص مشکلات آب اذعان کرد: استان‌های زیادی در کشور در خصوص آب دچار مشکل هستند و خوشبختانه شهرستان خوی از منابع خوبی برخوردار و برای تامین و انتقال آب و ایجاد سد نیاز به تخصیص اعتبار است تا مشکلات موجود در این حوزه مرتفع شود.

خاطرنشان می‌شود محمد حسینی معاون امور مجلس رئیس جمهور همزمان با بیست و یکمین سفر استانی رئیس جمهور و دولت مردمی به استان آذربایجان غربی وارد شهرستان خوی شد و بررسی نیازها و ظرفیت‌های این شهرستان، بازدید و بررسی وضعیت پروژه‌های نیمه تمام از جمله بیمارستان آیت‌الله خویی و دانشکده پزشکی،  بازدید از پروژه‌های آبرسانی کشاورزی، صنعتی و آب شرب شهرستان،  دیدار با اقشار مختلف مردم و خانواده معظم شهدا، بازدید از ظرفیت‌های فرهنگی و گردشگری مانند مقبره شمس تبریزی و جلسه شورای اداری از جمله مهمترین برنامه‌های سفر دکتر حسینی به خوی است.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول