اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

فرصت طلایی لواندوفسکی با بارسا برای رسیدن به رکورد مسی

مهاجم بایرن مونیخ با پیراهن بارسلونا به دنبال رسیدن به رکورد اسطوره آرژانتینی است.

فرصت طلایی لواندوفسکی با بارسا برای رسیدن به رکورد مسی

به گزارش خبرگزاری فارس، رابرت لواندوفسکی ستاره بایرن مونیخ در تابستان از این تیم جدا می شود و ماجرا جویی این بازیکن لهستانی بعد از 8 سال در مونیخ به پایان رسید.

بارسلونا گزینه اصلی لواندوفسکی است و طبق گزارش‌های رسیده توافق بین طرفین صورت گرفته و تنها قرارداد رسمی این بازیکن با باشگاه اسپانیایی باقی مانده است.

نشریه «اسپورت» کاتالونیا خبر داد رابرت لواندوفسکی در آستانه انتقال به بارسلونا قرار دارد و تمام توافقات انجام شده است و بزودی قراردادش رسمی شود.

لواندوفسکی در فصل جدید لالیگا با بارسلونا می خواهد به رکورد لیونل مسی اسطوره آرژانتینی برسد. ستاره لهستانی برای هفتمین بار آقای گل بوندس لیگا شد و در رده دوم بهترین گلزنان 5 لیگ معتبر دنیا از حیث کسب جایزه آقای گلی ایستاد.

لیونل مسی با 8 جایزه آقای گلی در لالیگا در صدر بهترین گلزنان از حیث کسب جایزه بهترین گلزن در 5 لگی معتبر اروپا قرار دارد.

لواندوفسکی به رکورد گرت مولر اسطوره بایرن مونیخ در کسب جایزه بهترین گلزن بوندس لیگا رسید و لوا و مولر با کسب 7 جایزه آقای گلی پشت سر مسی قرار دارند.

اکنون فرصتی طلایی برای لواندوفسکی ایجاد شده تا به همراه بارسلونا در فصل جدید لالیگا آقای گل شود و به رکورد لیونل مسی اسطوره باشگاه اسپانیایی برسد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول