اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

امام جمعه شهرکرد: ابهامات مردم درباره طرح جدید دولت رفع شود

امام جمعه شهرکرد با اشاره به اقدام شجاعانه دولت در اصلاح یارانه‌ها گفت: مردم در خصوص نحوه اجرای طرح ابهاماتی دارند که باید بپرسند و پاسخ بگیرند، مطالبه درست جزئی از این انقلاب است.

امام جمعه شهرکرد: ابهامات مردم درباره طرح جدید دولت رفع شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد با اشاره به شناخت ۴۵ الی۴۶ ساله‌ای که از این استان دارد، گفت: این شناخت نشان داده که مردم این استان تعصب انقلابی دارند و انقلابی بودن را به معنای آشوب و تعرض نمی‌دانند بلکه آن را به معنای راه تکامل و راه تحقق احکام الهی می‌دانند.

امام جمعه شهرکرد ادامه داد: مقام معظم رهبری مدام به ما سفارش می‌کنند در راه انقلاب بمانیم یعنی اینکه سعی کنیم سبک زندگی دینی داشته باشیم که این سبک در این استان وجود دارد.

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه مردم چهارمحال و بختیاری نمی‌توانند حرکت‌ها، شعارها و افراد غیر از این مسیر و حرکت را تحمل کنند پس در مقابل افرادی که می‌خواهند به انقلاب ضربه بزنند، می‌ایستند، افزود: توجه داشته باشید دشمن غلط را به شما القا نکند.

آیا در زمان گذشته چپاول و مشکل وجود نداشت؟

نکونام اظهار کرد: حرف دشمن این است که مشکل مردم مشکلات معیشتی است و ایراداتی از قبیل چپاول، قاچاق و سوءمدیریت در جامعه وجود دارد پس این‌ها در شأن نظام اسلامی نیست پس این نظام، نظام اسلامی نیست و سعی دارند این تفکرات را به خورد مردم دهند، ما هم نمی‌گوییم سوءتدبیر وجود ندارد اما آیا در گذشته این مشکلات وجود نداشت؟

جهاد یعنی ایستادن در برابر آمریکا

نکونام بیان داشت: تمام شرارت‌های امروز حتی جنگ اوکراین و روسیه کار آمریکاست که با هدف دیده شدن انجام می‌گیرد پس اگر قرآن از ما می‌خواهد جهاد کنیم جهاد تنها با ایستادن در برابر آمریکا معنا پیدا می‌کند.

دشمنان داخلی در استان سازمان‌یافته کار می‌کنند

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه گاهی شرارت‌های دشمن داخلی است، گفت: افراد دخیل در این شرارت‌ها دو دسته هستند برخی‌ها فریب خورده و برخی‌ها خودفروخته هستند و اسلحه دریافت کرده‌اند که در جاهای مختلف و از جمله در استان ما به شدت سازمان‌یافته کار می‌کنند.

نکونام بیان داشت: افراد فریب خورده را باید به راه بازگرداند و مقابله با خودفروختگان تنها کار دستگاه‌های امنیتی نیست بلکه کار مومنان است و بصیرت جامعه ایمانی را می‌خواهد تا فریب این افراد را نخورند و جهاد در برابر این افراد جهاد فی سبیل‌الله است.

صف مومنان باید از صف بیگانگان جدا باشد

امام جمعه شهرکرد بیان داشت: قرآن از ما انتظار دارد صف‌بندی داشته باشیم یعنی صفمان را با بیگانگان جدا کنیم تا مومن و غیرمومن، انقلابی و غیرانقلابی از یکدیگر تشخیص داده شود که الحمدلله این استان همینگونه است.

وی خاطرنشان کرد: دولت توانست میلیاردها ثروت را از دست چپاولگران خارج و به جیب مردم منتقل کند که هیچ کس منکر آن نیست فقط مردم با نحوه اجرای آن مشکل دارند که ابهاماتی وجود دارد و حق دارند بپرسند و مطالبه کنند و مطالبه درست جزئی از این انقلاب است اما آیا مطالبه‌گر درست به حوزه علمیه امام صادق (ع) حمله می‌کند و پایگاه بسیج که محل جمع شدن جوانان است را به آتش می‌کشد؟

وی بیان داشت: آشوبگران با آبروی انقلابی این استان بازی کردند که مقابله با این افراد مطالبه مردم است تا وضعیت آرام شود و بتوانند به درستی مطالبه‌گری کنند.

انتهای پیام/۶۸۰۳۶

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول