اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

به نام ساری به کام شهرهای دیگر/ساری ناکام در فوتبال !

درحالی که مرکز استان مازندران سال‌هاست در فوتبال موفق نبوده و مدت هاست این شهر خیری در فوتبال ندیده است اما ستاره‌های ساروی در دیگر شهرها می‌درخشند.

به نام ساری به کام شهرهای دیگر/ساری ناکام در فوتبال !

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، فوتبال مازندران سرشار از استعداد است و همه شهرها بجز مرکز استان حداقل در سطح اول فوتبال کشور هستند. اما ساری سال‌هاست سیر نزولی زیادی را طی کرده است و حالا دیگر نامی آنچنان از فوتبال ساری باقی نمانده است.

در حالیکه فوتبال غنی و با استعداد ساری سال هاست از سطح اول فوتبال ایران بدور است اما پرورده ها در همان شهر در حال درخشش هستند! 

سپاهان پیروزی پر گل اخیر خود را مرهون گلزنی سه بازیکن ساروی‌اش است. 

در چارچوب هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال طلایی‌پوشان اصفهان در ورزشگاه بزرگ نقش‌جهان به مصاف شهرخودرو مشهد رفتند. 

در نیمه نخست این دیدار دانیال اسماعیلی‌فر روی ارسال محمد کریمی همشهری ساروی خود دروازه میلاد فراهانی را گشود تا نیمه نخست این دیدار با برتری طلایی‌پوشان اصفهان خاتمه یابد.

  در دقیقه ۵۶ میلاد جهانی سومین بازیکن ساروی سپاهانی ها از زاویه بسته توپ را وارد دروازه شهر خودرو کرد تا یاران محرم نویدکیا با دو گل از حرف خود پیش بیفتد.

  در دقیقه ۵۹ محمد کریمی عملکرد خوب خود را با زدن گل سوم سپاهان تکمیل کرد تا این دیدار با حساب ۳ بر صفر به سود یاران نویدکیا خاتمه یابد. 

بعد از سقوط فوتبال صنعت ساری و فوتسال شهروند ساری و بلاتکلیفی شهریار در فوتبال ساحلی، ساری بهترین تیمش حالت جوان نوین است که در دسته سوم فوتبال کشور در انتهای جدول قرار دارد و اوضاع مطلوبی ندارد ولی بازیکنان این شهر، تعیین کننده ترین نفرات هستند.

ستاره‌های فوتبال ساری سال‌هاست در حال مهاجرت از شهر به شهرهای دیگر کشور هستند تا در این ناکامی‌های فوتبال ساری، ناکام نمانند.

انتهای پیام /۸۶۰۵۹/ج/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول