اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

فتح خرمشهر شروعی افتخارآمیز برای سلسله عملیات‌های الی بیت‌المقدس بود

خطیب نماز جمعه ساوه گفت: فتح خرمشهر را باید شروعی افتخارآمیز برای سلسله عملیات‌های الی بیت المقدس در جهان اسلام و مستضعفین بدانیم.

فتح خرمشهر شروعی افتخارآمیز برای سلسله عملیات‌های الی بیت‌المقدس بود

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوه، حجت‌الاسلام جعفر رحیمی در خطب‌های امروز نماز جمعه ساوه با گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: آزادسازی خرمشهر بعنوان روز مقاومت و ایثار، برگ زرینی در دفتر انقلاب و رزمندگان ماست و باید آن را گرامیداشت.

وی با بیان اینکه حماسه فتح خرمشهر آنقدر عظیم است که تا همیشه در حافظه تاریخ ملت ایران می‌ماند و درس‌آموزی می‌کند، افزود: عظمت و تعالی معنوی این فتح تا آنجا بود که عارفی چون امام خمینی (ره) این فتح را از امور مافوق طبیعت، از عنایات ویژه خداوند متعال و تجلی همگانی توحید افعالی دانستند.

خطیب نماز جمعه ساوه تصریح کرد: فتح خرمشهر را باید شروعی افتخارآمیز برای سلسله عملیات‌های الی بیت المقدس در جهان اسلام و مستضعفین بدانیم.

وی گفت: آنانی که ارتباط و پیوند خوبی با خدا دارند و در کلاس وحی و قرآن هستند، هرگز تحرکات اقتصادی دنیا و توطئه بر علیه آنها کارساز نیست و نمی‌تواند آسیبی به آنان وارد کند.

رحیمی با اشاره به ادامه شانتاژهای تبلیغاتی کشورهای غربی و اروپایی در خلال مذاکرات اظهار کرد: آمریکا و اروپا چه خیال کرده‌اند؟ آنها در طول تاریخ آنقدر نقشه برای ویرانی انقلاب و شیعه کشیده‌اند اما چون وعده خدا بر پیروزی حق علیه باطل است ناکام بوده‌اند.

وی تصریح کرد: اگر تمام دنیا دست به دست هم دهند نمی‌توانند با شیعه کاری کنند چراکه این اراده خداست.

امام جمعه ساوه با بیان اینکه انقلابی که پشتوانه‌اش امیرالمومنین باشد پایدار است، گفت: چقدر دشمنان تلاش کردند تا امام امت را زیر سوال برده و انقلابش را به شکست وادار کنند اما اینطور نشد و تا امروز و سالیان سال انقلاب ما در جهان زبان زد خواهد ماند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول