اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  کتاب و ادبیات

تمدید زمان مراجعه به بخش مجازی نمایشگاه کتاب تا 2 خرداد

سی و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران که یک روز به دلیل آلودگی هوا تعطیل شده بود، دو روز تمدید شد؛ اما این مدت، صرفا در بخش مجازی آن است و بخش حضوری نمایشگاه، طبق برنامه ساعت 20 فردا 31 اردیبهشت به کار خود پایان خواهد داد.

تمدید زمان مراجعه به بخش مجازی نمایشگاه کتاب تا 2 خرداد

به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، در حالی که سی و سومین نمایشگاه کتاب تهران، امروز روز بسیار شلوغ خود را پشت سر می‌گذارد و شهروندان فرهنگ‌دوست از آخرین ساعات روز تعطیل برای بازدید از این نمایشگاه استفاده می‌کنند، تمدید نمایشگاه برای بخش مجازی آن اعلام شد.

بر اساس این گزارش، بخش حضوری نمایشگاه که یک روز به علت آلودگی هوا تعطیل شده بود، در تاریخ مقرر و اعلام شده به کار خود پایان خواهد داد. بنابراین، درهای مصلی امام خمینی (ره) فردا ساعت ۲۰ به روز بازدیدکنندگان بسته خواهد شد، اما سایت نمایشگاه برای فروش مجازی کتاب تا ساعت ۲۴ روز دوم خرداد ۱۴۰۱ دایر خواهد بود و علاقه‌مندان می‌توانند کتاب‌های مورد نیاز خود را از این درگاه و این درگاه خرید کنند.

سی و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۲۱ اردیبهشت در مصلی امام خمینی (ره) آغاز به کار کرد و طبق برنامه تا ۳۱ اردیبهشت دایر خواهد بود. درهای این نمایشگاه، روز سه‌شنبه ۲۷ اردیبهشت به دلیل آلودگی هوا و تعطیلی ادارات و مدارس بسته شد، اما بازدید از آن در روز چهارشنبه به روال عادی بازگشت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول