اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

هلدینگ آرش کارآفرین برتر کشور شد+تصویر

هلدینگ آرش منطقه آزاد انزلی برای چندمین سال پیاپی رتبه برتر در همایش کارآفرینان برتر کشور را کسب کرد.

هلدینگ آرش کارآفرین برتر کشور شد+تصویر

هلدینگ آرش منطقه آزاد انزلی برای چندمین سال پیاپی در همایش کشوری در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما به‌عنوان یکی از کارآفرینان و مدیران اشتغال‌زای کشور موردتقدیر قرار گرفت.

در پیام محمد اسلامی معاون رئیس‌جمهور خطاب به هلدینگ آرش آمده که کارآفرینی نقش اساسی و محوری در توسعه فناوری و ایجاد توانمندی‌های تکنولوژیکی کشورها داشته و یکی از بهترین پیامدهای مبارکمان اشتغال‌زایی در جوامع می‌باشد که قادر است رشد اقتصادی کشورها را شتاب بخشیدن و آثار اجتماعی مناسبی را برای جوامع انسانی به ارمغان آورد.

تقی‌پور مدیرعامل هلدینگ آرش نیز در حاشیه این مراسم با تقدیر از پرسنل و کارکنان مجموعه بزرگ آرش و سرمایه‌گذاران این مجموعه اظهار کرد: بسیار خرسندیم از اینکه روزبه‌روز مجموعه آرش در حال بزرگ‌تر شدن است و از آن بیشتر این موضوع باعث خوشحالی ماست که هر دوره را با ارائه خدمات و سرویس‌های بیشتر به مردم عزیزمان آغاز می‌کنیم و ادامه می‌دهیم.‌

وی با تأکید بر حرکت بدون توقف در عرصه‌های مهم اقتصادی و اشتغال‌زایی کشور تصریح کرد: همواره با ارائه طرح‌های مختلف و با تکیه‌بر نیاز بازار در جهاد اقتصادی گام برداشته و افتخار می‌کنیم که هیچ روزی از حرکت بازنمانده و هر روز با برنامه و تفکر جدید در اندازه خودمان قدمی برداشته و مؤثر بوده‌ایم.

شرکت انبوه‌سازان آرش منطقه آزاد انزلی، به‌عنوان یک شرکت تخصصی در زمینه طراحی، ساخت و فروش انواع ساختمان‌های مسکونی (ویلایی و آپارتمانی)، تجاری، اداری، صنعتی و ... در سال ۱۳۹۴ نزد سازمان منطقه آزاد انزلی با عنوان شرکت انبوه‌ساز ثبت شد و با احتساب سابقه ۱۴ ساله فعالیت در طی این دوران بالغ‌بر ۲۰ پروژه موفق در زمینه‌های مختلف تجاری و شهرک‌های ویلایی را در این منطقه به انجام رسانده است که این اقدام در دوران سخت اقتصادی و بدون هیچ‌گونه اخذ تسهیلات اقدامی شایان توجه می‌باشد. در طی این دوران با تکیه‌بر نیروی جوان و متخصص و با بهره‌گیری از ظرفیت‌های بومی این شرکت موفق شده به طراحی و ساخت بیش از ۹۰۰ واحد ویلایی را در اشکال مختلف شهرکی و خصوصی شده است.

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول