اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

قشم قهرمان مسابقات موتور کراس هرمزگان شد

مسابقات قهرمانی موتورکراس هرمزگان عصر امروز در قشم برگزار و تیم موتورکراس شهرستان قشم با کسب پنج رتبه از جمع 6 رتبه برتر، قهرمان این دوره از مسابقات شد.

قشم قهرمان مسابقات موتور کراس هرمزگان شد

رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی شهرستان قشم در حاشیه برگزاری این مراسم و در گفت و گو با خبرنگار فارس در قشم بیان کرد: مسابقات موتورکراس قهرمانی استان هرمزگان و انتخابی کشور در پیست  موتور کراس ساحل جنوبی در دو کلاس ۲۵۰ و ۴۵۰ سی‌سی برگزار شد.

شمس الدین تکی زاده ادامه داد: در کلاس  ۲۵۰ سی‌سی جوانان علیرضا احمدی از بندرعباس در جایگاه نخست ایستاد و شمس‌الدین تکی‌زاده  و عبدالله اسعدی هر دو از قشم به ترتیب دوم و سوم شدند.

وی ادامه داد: در کلاس ۴۵۰ سی‌سی نیز محمدشریف سرودی از قشم قهرمان شد و امین بازماندگان و سیدمحمدحسینی از قشم دوم و سوم شدند تا این کلاس در تسخیر شرکت کنندگان قشمی باشد.

رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی شهرستان قشم اظهار داشت: این مسابقات با شرکت ۱۶ شرکت کننده از شهرهای قشم، بندرعباس، بندرخمیر، جناح، بستک و میناب برگزار شد و نفرات اول و دوم به مسابقات کشوری که ۲۷ خردادماه در تهران برگزار می شوند راه خواهند یافت.

وی با تشکر از حمایت شهرداری و شورای اسلامی شهر قشم از مسوولین خواست به منظور حمایت هر چه بیشتر از این رشته مهیج، در حوزه زیرساخت‌های مورد نیاز بویژه ایجاد حصار دور پیست و سیستم آب پاش همکاری کنند.

گفتنی است، وجود ماسه‌های کویری در قشم و همچنین زمین صخره‌ای توانسته فضای مناسبی برای رشته ورزشی موتورکراس در جزیره زیبای قشم فراهم آورد.

انتهای پیام/۸۸۰۷۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول