اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

صیادمنش «جواهر» هال‌سیتی/ ستاره ایرانی رئیس باشگاه انگلیسی را جادو کرد

رئیس باشگاه هال‌سیتی اعلام کرد ستاره ایرانی‌اش در این تیم می‌ماند و از او تمجید ویژه کرد.

صیادمنش «جواهر» هال‌سیتی/ ستاره ایرانی رئیس باشگاه انگلیسی را جادو کرد

به گزارش خبرگزاری فارس، اللهیار صیادمنش مهاجم ملی پوش کشورمان و عضو باشگاه فنرباغچه ترکیه بعد از نیم فصل حضور در ترکیب هال سیتی به صورت قرضی، رضایت سران باشگاه انگلیسی را برای امضای قرارداد دائمی جلب کرد.

در همین رابطه سایت «hulldailymail» انگلیس در این زمینه نوشت: آکون ایلکلی رئیس باشگاه هال سیتی تایید کرد که اللهیار صیادمنش مهاجم ایرانی فنرباغچه به هال سیتی بازخواهد گشت تا در اولین تمرین پیش فصل در 20 ژوئن شرکت کند.

صیادمنش پس از جابه‌جایی قرضی‌اش در ژانویه از سوپر لیگ ترکیه، در رختکن ببرها و هم در سکوهای استادیوم MKM به چهره‌ای محبوب تبدیل شده است. هال سیتی قبلاً با فنرباغچه به توافق رسیده که گمان می رود مبلغی در حدود 2 میلیون پوند برای خرید دائمی این بازیکن به باشگاه ترکیه ای پرداخت می شود.

ایلیکالی رئیس باشگاه هال سیتی به تمجید از مهاجم ایرانی پرداخت و گفت: «اللهیار مانند تکه ای از جواهرات من است. او جواهر ماست. صیادمنش بسیار با استعداد و در حال پیشرفت است. قبلاً گفته بودم که فکر می کنم او می تواند «محمد صلاح جدید» باشد. نمی گویم او اکنون چنین توانایی را دارد، اما می تواند در آینده مثل صلاح باشد، او اشتیاق زیادی دارد.

وی افزود: وقتی به زمین بازی نگاه می‌کنید، بازیکنی را می‌بینید که سریع‌تر از بقیه حرکت می‌کند. مثل این است که در پلی استیشن، بازیکنی است که سریع‌تر حرکت می‌کند و شما او را در بهترین موقعیت‌ها قرار می‌دهید . برای من، اللهیار همین است. البته او باید پیشرفت کند، اما وقتی به هوادارانمان نگاه می کنم، آنها او را تشویق می کنند و به او انگیزه می دهند، او خیلی خوشحال است و اکنون در بهشت ​​است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول