اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

آتش سوزی در مسجد گوهرشاد مشهد مهار شد

روابط عمومی آستان قدس رضوی با تایید خبر آتش سوزی در مسجد گوهرشاد حرم مطهر رضوی، گفت: ساعت ۴ بامداد امروز در یکی از اتاقک‌های زیرپله در راهروی ورودی بست شیخ بهایی، اتصالی یک دستگاه هیتر برقی، باعث ایجاد دودگرفتگی شد. برای اطمینان یک تیم از آتش‌نشانی حرم مطهر نیز در محل حاضر شد، این حادثه هیچ خسارتی در بر نداشت.

آتش سوزی در مسجد گوهرشاد مشهد مهار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، آتش سوزی ساعت ۳:۴۰ بامداد در اتاق فرش مسجد گوهرشاد آغاز، اما با واکنش سریع آتش نشانی خاموش شد.

مسجد گوهرشاد در جنوب حرم مطهر رضوی قرار دارد و یکی از اصلی‌ترین مکان‌هایی است که در سفر به مشهد مورد بازدید واقع می‌شود. این مسجد از شمال به رواق دارالسیاده و دارالحفاظ، از جنوب به صحن قدس، از شرق به رواق در دست احداث امام خمینی و از غرب به بست شیخ بهایی محدود شده است.

 

اتصالی هیتر برقی علت آتش‌سوزی بود

روابط عمومی آستان قدس رضوی گفت: ساعت ۴ بامداد امروز در یکی از اتاقک‌های زیرپله در راهروی ورودی بست شیخ بهایی، اتصالی یک دستگاه هیتر برقی، باعث ایجاد دودگرفتگی شد. برای اطمینان یک تیم از آتش‌نشانی حرم مطهر نیز در محل حاضر شد، این حادثه هیچ خسارتی در بر نداشت.

نهم اردیبهشت ماه امسال نیز باتری یک دستگاه خودروی کف شو مستقر در ورودی رواق حضرت زهرا(س) دچار اتصالی و ایجاد آتش سوزی شده بود.

انتهای پیام/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول