اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  اقتصاد کلان و بودجه

آغاز واریز سود جاماندگان سهام عدالت از فردا

مدیر فناوری شرکت سپرده‌گذاری مرکزی گفت: سود جاماندگان سهام عدالت که شماره شبا اعلام کرده‌اند، از فردا واریز می‌شود.

آغاز واریز سود جاماندگان سهام عدالت از فردا

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، سود مربوط به عملکرد سال 99 شرکت‌های سرمایه‌پذیر سهام عدالت که در 20 اسفندماه سال گذشته در حساب حدود 43 میلیون نفر سهامدار عدالت واریز شد، حدود 2 میلیون نفر از سهامداران به دلیل عدم اعلام شماره حساب بانکی و یا مشکلات بانکی از قبیل مسدود بودن حساب نتوانستند سود خود را دریافت کنند.

در این زمینه محمود حسنلو معاون فناوری اطلاعات شرکت سپرده‌گذاری مرکزی و تسویه وجوه، در ارتباط با شبکه اول سیما گفت: با پایان یافتن زمان اصلاح شماره شبای حساب بانکی برای سهامداران عدالت، از امروز کار استخراج داده‌ها و محاسبه سود جاماندگان سهام عدالت آغاز شده و از فردا اول خردادماه سود این افراد به حساب شبای اعلامی آنها واریز می‌شود.

معاون فناوری اطلاعات سمات گفت: برای کسانی که سهام به ارزش اسمی 532 هزار تومانی دارند، حدود 575 هزار تومان سود و برای کسانی که سهام ارزش یک‌میلیونی دارند، یک میلیون و 80 هزار تومان سود برای عملکرد سال 99 واریز می‌شود و اگر کسانی سود سال‌های قبل مثل 98 را هم دریافت نکرده باشند، سود آنها هم واریز می‌شود.

حسنلو همچنین در پاسخ به سؤالی در مورد سود سهام متوفیان سهام عدالت گفت: با توجه به اینکه بعد از فوت هر کس شماره حساب‌های فرد در سیستم بانکی بسته می‌شود و قابلیت واریزی ندارد، بنابراین سود سهام متوفیان محفوظ است و طبق مذاکره‌ای که با قوه قضائیه انجام شده است، امیدواریم تا آخر شهریورماه سامانه تقسیم ارث متوفیان سهام عدالت راه‌اندازی شود هم خود سهام عدالت و هم سودهای متعلقه بین ورثه تقسیم و واریز شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول