اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

گرمخانه بانوان کرج در تمامی فصول خدمات ارائه می‌دهد

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری کرج با اشاره به اینکه گرمخانه بانوان کرج در تمامی فصول سال فعال است، گفت: مراجعه کنندگان به این مرکز به صورت دوره‌ای غربالگری کرونا و «اچ آی وی» می‌شوند.

گرمخانه بانوان کرج در تمامی فصول خدمات ارائه می‌دهد

غلامرضا رضوانی، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری کرج ، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: گرمخانه بانوان که در پارک چمران واقع شده در تمام طول سال پذیرای مددجویان  است و درهایش به هیچ وجه بسته نمی‌ماند.

وی تاکید کرد: این مجموعه ظرفیت پذیرش ۶۰ مددجو را دارد ولی در شرایط اضطراری و سرمای شدید زمستان، ۸۰ نفر را هم پوشش می‌دهد.

این مسئول با اشاره به خدماتی که در این گرمخانه ارائه می‌شود، گفت: مراجعه کنندگان به این مرکز به صورت دوره‌ای غربالگری کرونا و «اچ آی وی» می‌شوند.

وی اضافه کرد: معاینات پزشکی، توزیع سه وعده غذا، توزیع لباس و ایجاد شرایط مناسب برای افزایش بهداشت فردی و استحمام از جمله خدماتی است که به مراجعه کنندگان این مرکز ارائه می‌شود.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری کرج با بیان اینکه توانمند سازی مراجعه کنندگان و ایجاد شرایط مناسب برای بازگشت آنها به آغوش خانواده از مهمترین اهداف این مجموعه است، گفت: در نیمه دوم سال گذشته؛ ۵ نفر از مراجعه کنندگان به موسسه توانمندسازی و صیانت اجتماعی معرفی شده‌اند تا شرایط بازگشت آنها به جامعه مهیا شود.

وی در خصوص وضعیت گرمخانه آقایان هم توضیح داد: این گرمخانه که در خیابان شاه عباسی قرار دارد، در ماه‌های سرد سال یعنی از اواخر آبان ماه تا اواخر فروردین فعال است.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول