اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

پولشویی با ترفند «دورکاری در ارزهای دیجیتال»/ پلیس فتا: حساب ارزی را در اختیار دیگران نگذارید

رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا انتظامی کشور در خصوص کلاهبرداری و پولشویی با ترفند همکاری یا دورکاری در ارزهای دیجیتال هشدار داد.

پولشویی با ترفند «دورکاری در ارزهای دیجیتال»/ پلیس فتا: حساب ارزی را در اختیار دیگران نگذارید

سرهنگ علی‌محمد رجبی رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم‌ سایبری پلیس فتا انتظامی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس به موضوع کلاهبرداری و پولشویی با ترفند همکاری یا دورکاری در ارزهای دیجیتال پرداخت و اظهار داشت: افراد دقت داشته باشند که هیچگاه خریدار ارز دیجیتال به عنوان همکاری در فروش و حساب واسط نباشند.

رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم‌ سایبری پلیس فتا ناجا تصریح کرد: کلاهبرداران با پیشنهادهای اغوا کننده و پرداخت حق‌الزحمه، پول‌های سرقتی را به حساب شما وارد می‌کنند که این امر موجب مشارکت در جرم و متضرر شدن افراد می‌گردد.

وی با بیان اینکه افراد باید هوشیار بوده و به هیچ عنوان فریب چنین افرادی را نخورند خاطرنشان کرد: هموطنان عزیز دقت داشته و هیچ گاه حساب‌های ارزی خود را در اختیار کسی نگذارند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول