اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

پیگیری سوت‌زنی فارس| دادستان سمنان از مرکز توانبخشی معلولان بازدید کرد+ عکس

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان در بررسی پرونده ضرب و جرح شدید یک معلول سندروم داون در یکی از مراکز توانبخشی سمنان، از این مرکز بازدید کرد.

پیگیری سوت‌زنی فارس| دادستان سمنان از مرکز توانبخشی معلولان بازدید کرد+ عکس

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، محمدشریف ابراهیمی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان امروز در بررسی پرونده ضرب و جرح شدید یک معلول سندروم داون در یکی از مراکز توانبخشی سمنان، از این مرکز بازدید کرد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان با همراهی سرپرست اداره کل بهزیستی استان سمنان و معاون توانبخشی بهزیستی استان از مرکز بیماران ذهنی در شهرستان سمنان که این روزها حاشیه‌ساز شده است، بازدید کرد.

ابراهیمی در این بازدید، از بخش‌های مختلف این مرکز دیدن کرد و اطمینان داد تا پرونده مفتوحه را تا حصول نتیجه نهایی با اولویت پیگیری کند.

خبرنگار ما بر اساس سوژه‌ای که در سامانه سوت‌زنی فارس ثبت شده بود، مطلع شد که یک بیمار سندروم داون با شرایطی نامناسب از یک مرکز توانبخشی در سمنان، با آمبولانس به بیمارستان کوثر این شهر منتقل شده است.

«مهدی»، برادر این بیمار سندروم داون است که در پیگیری‌های بعدی، در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان، ماجرا را شرح داد و ادعاهایی را درباره شرایط نامساعد جسمانی برادرش در پی ضرب و جرح در این مرکز توانبخشی مطرح کرد.

اداره کل بهزیستی استان سمنان هم بعدتر در واکنش به گزارش خبرگزاری فارس تأیید کرد که در روزهای اخیر، به یکی از توانخواهان مقیم در یکی از مراکز شبانه‌روزی نگهداری از معلولان ذهنی استان آسیب جسمی وارد شده است.

با این حال، امروز اسنادی به دست خبرنگار فارس رسیده که نشان می‌دهد اداره کل پزشکی قانونی استان سمنان در بررسی پرونده ضرب و جرح شدید این معلول سندروم داون، ۳۱ بند صدمه بدنی وارده به این معلول را محرز تشخیص داده است.

انتهای پیام/2249/م/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول