اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

«سلام فرمانده» شعار شیعه است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان گفت: سلام فرمانده شعار همه شیعیان است.

«سلام فرمانده» شعار شیعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، حجت الاسلام هبت اله هاشمی، در یادواره شهید محمد بروجردی، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای لرستان گفت: امنیت و آرامش امروز کشور مرهون خون شهدا است.

وی افزود: کسانی که امروز در این یادواره شرکت کرده‌اند، آمده‌اند تا یک بار دیگر ندای سلام فرمانده را با فرمانده خویش، شهید بروجردی سر بزنند.

هاشمی بیان کرد: «سلام فرمانده» از کربلا رسم شد، حضرت ابوالفضل خدمت سیدالشهدا رسید و از همانجا فرمود سلام فرمانده. 

مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران سلام فرمانده را شعار شیعه خواند و افزود: در زیارت عاشورا نیز ما به امام حسین، اولاد و اصحاب امام حسین(ع) سلام می‌‌کنیم و این اصحاب افرادی همچون شهید بروجردی هستند.

وی در رابطه با جایگاه شهید بروجردی به سخنی از رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند هر زمان که به یاد شهدا می‌افتم چهره شهید بروجردی روی صورتم ظاهر می‌شود.

هاشمی به ویژگی‌های اخلاقی شهید بروجردی اشاره کرد و افزود: اخلاق کریمانه علوی شهید بروجردی الگو است و در سایه همان اخلاق کریمانه می‌شود کار کرد و دلها را به هم گره زد.

وی با بیان اینکه برگزاری یادواره شهدا فرصتی است تا بگوییم به یاد شهدا هستیم، خاطرنشان کرد: برگزاری این یادواره‌ها فرصتی برای تبیین و ترویج ارزش‌ها است.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول