اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

مصوبات سفر رئیس‌جمهور به خراسان‌جنوبی محقق شد/ گازرسانی به 169 روستای استان

مدیرعامل شرکت گاز خراسان‌جنوبی گفت: گازرسانی به 169 روستای خراسان‌جنوبی در نیمه دوم سال گذشته از مصوبات سفر رئیس‌جمهور به استان بوده که محقق شده است.

مصوبات سفر رئیس‌جمهور به خراسان‌جنوبی محقق شد/ گازرسانی به 169 روستای استان

سید محمود هاشمی، مدیرعامل شرکت گاز خراسان‌جنوبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، اظهار داشت: طی سال گذشته در ادامه خدمت‌رسانی به مردم استان ۲۳۲ روستا از نعمت گاز طبیعی برخوردار شده و برای دومین سال متوالی بالاترین میزان گازرسانی روستایی در بین شرکت‌های گاز استانی به نام شرکت گاز خراسان‌جنوبی ثبت شد.

وی با بیان اینکه در نیمه دوم سال گذشته تعداد ۱۶۹ روستای استان با ۳ هزار و ۴۷۸ خانوار از نعمت گاز طبیعی برخوردار شده‌اند، تصریح کرد: این پروژه‌ها در قالب اجرای ۵۰۰ کیلومتر شبکه تعذیه و توزیع اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان‌جنوبی ادامه داد: گازرسانی به این روستاها از مصوبات سفر رئیس‌جمهور به استان بوده که در کمتر از ۶ ماه از آغاز دولت اجرا و به بهره‌برداری رسیده که سرعت در اجرای این پروژه صراحتاً مورد لطف و تفقد رئیس جمهور قرار گرفت.

هاشمی با اشاره به اینکه در بخش گازرسانی به صنایع اقدامات ارزشمندی انجام شده است، اضافه کرد: ماحصل این اقدامات اتصال ۲۰۹ واحد صنعتی و تولیدی استان به شبکه سراسری گاز طبیعی است.

وی یکی دیگر از پروژه‌های مهم شرکت گاز استان که در بازه زمانی سال گذشته به بهره‌برداری رسیده را احداث خط انتقال بشرویه به دیهوک در قالب اجرای ۷۰ کیلومتر خط انتقال گازرسانی دانست و گفت: این امر باعث اطمینان از تداوم و استمرار گازرسانی در شهر و روستاهای بخش دیهوک شده است.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان‌جنوبی یادآور شد: افتتاح گازرسانی به یک‌هزار و ۲۹۲ واحد طرح اقدام ملی مسکن(شهری) و یک‌هزار و ۶۳۷ واحد مسکن محرومین(روستایی) از دیگر اقدامات شرکت گاز استان طی سال گذشته بوده است.

هاشمی با اشاره به اینکه در مجموع برای اقدامات انجام شده در سال گذشته یک‌هزار و ۶۳۹ کیلومتر شبکه تعذیه و توزیع گاز اجرا شده، بیان داشت: شرکت گاز استان در سال گذشته برای دومین سال متوالی رتبه نخست شبکه‌گذاری را در بین دیگر شرکت‌های گاز استانی را کسب کرده است.

وی تصریح کرد: در سال گذشته بالغ‌بر ۱۵ هزار و ۵۰۰ انشعاب در شهرها و روستاهای استان اجرا شده که ماحصل آن برخورداری ۲۳ هزار و ۵۰۰ مشترک گاز طبیعی بوده است.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان‌جنوبی خاطرنشان کرد: در سال گذشته برای مجموع پروژه‌های مذکور بیش‌ از ۸۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

انتهای پیام/۶۹۰۲۷/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول