اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

۱۷ هزار فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد مازندران ایجاد می‌شود

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی مازندران گفت: امسال ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای ایجاد ۱۷هزار فرصت شغلی مددجویان استان در نظر گرفته شده است.

۱۷ هزار فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد مازندران ایجاد می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، حجت‌الاسلام بشیر عالیشاه مدیرکل کمیته امداد امام خمینی مازندران در همایش تجلیل از «یاوران اشتغال» که با حضور مدیران کل عامل بانک‌های استان برگزار شد، اظهار کرد: سیاست راهبردی کمیته امداد توانمندسازی مددجویان است.

وی با بیان اینکه سال گذشته ۱۰۰ در صد اعتبار اشتغال کمیته امداد استان جذب شد،گفت: مددجویان این نهاد به دو گروه ناتوان و بازتوان تقسیم می‌شوند و برای گروه بازتوان، از نظر کارآفرینی، فنی‌وحرفه‌ای با استفاده از اساتید، آموزش‌های ارائه می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی مازندران ادامه داد: سال گذشته ۱۱هزار و ۷۰۰ فرصت شغلی با اعتباری به ارزش ۴۴۰میلیارد تومان در استان ایجاد شد.

وی افزود: امسال ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای ایجاد ۱۷هزار فرصت شغلی مددجویان استان در نظر گرفته شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی مازندران گفت: اسفندماه سال گذشته به ۳ هزار نفر وام قرض‌الحسنه از طریق صندوق امداد ولایت پرداخت شد.

عالیشاه با بیان اینکه با کمک خیران سال گذشته ۸ هزار و ۴۰۰دستگاه لوازم خانگی به نیازمندان اهدا شد، اضافه کرد: ۵۲۱ واحد مسکن مددجویی به بهره‌برداری رسید و برای هزار و ۵۰۰ مددجوی فاقد زمین در استان با کمک خیران در تلاش هستیم تا زمینه ساخت واحدهای مسکونی این افراد فراهم شود.

وی با تقدیر از همراهی بانک‌های عامل استان در راستای توانمندسازی مددجویان و نیازمندان گفت: ارائه خدمات به مددجویان و نیازمندان باید با سعه صدر، اخلاقی خوش و حفظ شأن و کرامت آنان همراه باشد.

انتهای پیام/۸۶۰۵۹/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول