اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

۵ میلیارد تومان در حوزه ورزش گنبدکاووس ره‌آورد سفر رئیس جمهور به گلستان

سرپرست اداره ورزش و جوانان گنبدکاووس گفت: از محل ره‌آورد سفر رئیس جمهور به استان گلستان به حوزه ورزش شهرستان گنبدکاووس مبلغ ۵ میلیارد تومان برای تکمیل دو پروژه سالن ورزشی روستایی و خانه والیبال گنبدکاووس است.

۵ میلیارد تومان در حوزه ورزش گنبدکاووس ره‌آورد سفر رئیس جمهور به گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، علی عرفانیان سرپرست اداره ورزش و جوانان گنبدکاووس امروز در جمع خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: خانه والیبال شهرستان گنبدکاووس با پیشرفت ۷۵ درصدی یکی از پروژه نیمه‌کاره شهرستان بوده و پیش‌بینی شده بود با تخصیص اعتبار در سال ۱۴۰۱ به بهره‌برداری برسد.

وی گفت: در سفر رئیس جمهور به استان گلستان مبلغ ۵ میلیارد تومان به این پروژه مصوب شده و پیش‌بینی می‌شود با اعتبار ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان این پروژه تکمیل و در دهه فجر امسال به بهره‌برداری برسد.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان کرد: همچنین مبلغ ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای تکمیل دو پروژه سالن ورزشی روستای «داشلی‌برون» و روستای «حاجی‌قوشان» تخصیص یافته و این دو پروژه امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

عرفانیان در خصوص اجاره و واگذاری اماکن ورزشی گنبدکاووس گفت: تلاش داریم تا در این دوره مزایده اماکن ورزشی به نحوی برگزار شود که به جای بخش خصوصی به هیات‌های ورزشی مرتبط واگذار شود تا عایدات و منافع آن به هیات ورزشی برسد.

* در شهرستان گنبدکاووس ۴۴ هیات ورزشی به ثبت رسیده که متاسفانه حدود ۳۵ درصد آنها غیرفعال هستند

وی افزود: در شهرستان گنبدکاووس ۴۴ هیات ورزشی به ثبت رسیده که متاسفانه حدود ۳۵ درصد آنها غیرفعال هستند و با برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است این هیات‌های ورزشی احیا شود.

سرپرست اداره ورزش و جوانان گنبدکاووس اضافه کرد: بازسازی و بهسازی خانه بسکتبال، راه‌اندازی خانه تنیس روی میز، برگزاری همایش باشگاه‌داران بدنسازی شرق گلستان، احیاء خوابگاه سالن حجاب و راه‌اندازی خانه جوان از جمله فعالیت‌های دو ماه اخیر اداره ورزش و جوانان شهرستان است.

عرفانیان ابراز کرد: مجموعه سوارکاری گنبدکاووس یکی از گنجینه‌های شهرستان بوده و با توجه به اینکه ساختمان این مجموعه به عنوان میراث فرهنگی معرفی شده، تلاش داریم مشکلات این حوزه را با شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی کشور، فدراسیون سوارکاری و هیات سوارکاری استان  برطرف کرده و بتوانیم از این ظرفیت در حوزه گردشگری استفاده کنیم.

* گنبدکاووس جوانان و استعدادهای خوبی در حوزه رشته‌های مختلف ورزشی دارد

وی عنوان کرد: متاسفانه عدم مکان و فضای مناسب برای استقرار تیم‌های مختلف ورزشی در زمان میزبانی گنبدکاووس برای اجرای مسابقات کشوری یکی از دغدغه‌های ما در حوزه ورزش است.

سرپرست اداره ورزش و جوانان گنبدکاووس با اشاره به ظرفیت‌های خوبی ورزشی در شهرستان گنبدکاووس گفت: گنبدکاووس جوانان و استعدادهای خوبی در حوزه رشته‌های مختلف ورزشی دارد که به عنوان نمونه می‌توان به انتخاب «عظیم جزیده» به عنوان مربی و کمک مربی تیم ملی ملی والیبال جوانان و «اسماعیل دلداه مهربان» به عنوان سرپرست کمیته همگانی فدراسیون اسکیت از سوی رئیس فدراسیون اسکیت کشور اشاره کرد.

عرفانیان ابراز کرد: به زودی خانه چوگان استان گلستان در گنبدکاووس راه‌اندازی شده و فعالیت خود را آغاز می‌کند.

انتهای پیام/۲۳۰۷/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول