اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

کشت بیش از ۸۰ هکتار گل محمدی در شاهرود

شهردار شاهرود گفت: حدود ۸۱ هکتار از اراضی شاهرود زیر کشت گل محمدی قرار دارد.

کشت بیش از ۸۰ هکتار گل محمدی در شاهرود

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، محسن احمدی شهردار شاهرود پیش از ظهر امروز در جشنواره گلاب‌گیری در شهرستان شاهرود با بیان اینکه حدود ۸۱ هکتار گل محمدی در شاهرود کشت می‌شود، اظهار کرد: وسعت کشت بالای گل محمدی و امکان توسعه آن باعث مطرح شدن فرآیند گلاب‌گیری به‌عنوان یک کار تولیدی و یک محصول ارزشمند در شاهرود خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه برگزاری نخستین جشنواره گلاب‌گیری در باغ ایرانی به‌منظور دنبال کردن سه هدف عمده بوده است، افزود: تجلیل از آداب و رسوم گذشته، استفاده از هر فرصتی برای برگزاری رویدادهای اجتماعی و آشنایی شهروندان با مجموعه زیبا و ارزشمند باغ ایرانی ازجمله اهداف برپایی نخستین جشنواره گلاب‌گیری بود.

شهردار شاهرود استقبال بی‌نظیر شهروندان از جشنواره را باعث تقویت انگیزه و استمرار شهرداری در برگزاری این رویداد اجتماعی دانست و تصریح کرد: حضور پررنگ شهروندان بیانگر علاقه و اشتیاق آن‌ها به برگزاری مناسبت‌ها، رویدادهای اجتماعی و برنامه‌هایی است که در آن مردم کنار یکدیگر و همراه با خانواده لحظات شاد و پرنشاطی را تجربه می‌کنند.

احمدی با بیان اینکه باغ ایرانی یکی از پارک‌ها و بوستان‌های زیبا با اجرای معماری ایرانی است، خاطرنشان کرد: طراحی پارک مشاهیر ازجمله پروژه‌های در دست اقدام شهرداری است که در حد فاصل پارک شهدای محراب تا پارک مادر اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول