اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  دانشگاه

خواسته دانشجوی دانشگاه آزاد از مسوولان/ موانع اداری سر راه دانشگاهیان را بردارید

دانشجوی دانشگاه آزاد که یک ایده در حوزه کشاورزی به رویداد عصر امید دانشگاه آزاد معرفی کرده است، خواستار حمایت بیشتر مسوولان در زمینه رفع موانع اداری شد.

خواسته دانشجوی دانشگاه آزاد از مسوولان/ موانع اداری سر راه دانشگاهیان را بردارید

نگین مظلوم دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، با بیان اینکه یک ایده برای کمک به تسهیل کار کشاورزان دارد، گفت: قصد دارم ایده‌ام را در رویداد عصر امید دانشگاه آزاد مطرح کنم، این رویداد محلی برای عرضه محصولات دانش بنیان دانشگاه و عقد تفاهم نامه همکاری برای تجاری سازی محصولات است تا محصولات به بازار راه یافته و به حل چالش‌ها و مسائل کشور کمک کند از این رو حضور در این رویداد بسیار اهمیت دارد و لازم است مسوولان این حوزه در رویداد عصر امید دانشگاه حضور یابند.

وی با بیان اینکه دانشگاه به عنوان نهاد اصلی تحقق نام سال که خواسته مقام معظم رهبری است باید در خط مقدم قرار گیرد، گفت: دانشگاه همواره باید حامی نخبگان ایده پرداز بوده و با یک برنامه مدون از الگوهای قدیمی خود فاصله بگیرد.
دانشجوی دانشگاه آزاد درباره ایده‌ای که دارد، گفت:  «سیستم آفت یاب هوشمند» را مطرح کرده‌ام که در صورت طراحی و اجرا می‌تواند آفت موجود در گیاه، نوع و جزئیات آن را با قذرت 98 درصد شناسایی کند که این سیستم در کشاورزی مدرن بسیار کمک کننده است.
مظلوم اظهار داشت: اگر مسوولان از صاحبان ایده و محصول دانش بنیان حمایت کنند ما می‌توانیم بسیاری از چالش‌های کشور را حل کنیم، مجلس باید موانع اداری را ریشه یابی کند و با وضع قوانین جدید برای تسهیل امور اداری گام بردارد، همچنین با افزایش بودجه تخصیص یافته در این حوزه به رشد دانش بنیان کشور کمک کرده و با ارائه تسهیلات کافی برای کمک به نخبگان ایده پرداز، از دغدغه‌های آنان بکاهد.
انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول