اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  دانشگاه

فارس‌من| پاسخ مثبت رئیس دانشگاه آزاد به درخواست کاربران فارس من

برخی کاربران فارس من خواستار افزایش حقوق کارمندان و اساتید دانشگاه آزاد شدند، رئیس دانشگاه آزاد از ۳ برابر شدن پایه سنوات اعضای هیأت علمی و افزایش 15 درصدی حقوق کارکنان این دانشگاه خبر داد.

فارس‌من| پاسخ مثبت رئیس دانشگاه آزاد به درخواست کاربران فارس من

گروه دانشگاه خبرگزاری فارس؛ فشار اقتصادی و تورم هزینه‌ها مشکلاتی را برای برخی هموطنان‌مان ایجاد کرده است.

برخی کاربران سامانه فارس من نیز با ثبت پویش در این سامانه خواستار افزایش حقوق اساتید و کارمندان دانشگاه آزاد متناسب با تورم شدند.

سردبیر سوژه فارس من در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، با اشاره به حرمت و ارزش کار اساتید و کارمندان دانشگاه گفت: حقوق اساتید و کارمندان دانشگاه آزاد در این اوضاع اقتصادی کفاف زندگی را نمی‌دهد و ما مجبوریم به سختی زندگی کنیم.

وی ادامه داد: با توجه به افزایش هزینه‌های دارو، مسکن و اقلام غذایی انتظار داریم حقوق ما نیز افزایش یابد.

* پاسخ مثبت رئیس دانشگاه آزاد به درخواست کاربران فارس من

محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد درباره حقوق کارمندان و اساتید دانشگاه آزاد با اشاره به افزایش ۵۳ درصدی حقوق اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد در سال گذشته گفت: امسال نیز افزایش ۱۵ درصدی پایه حقوق و افزایش اقلام پرداختی از جمله حق خواربار و حق مسکن، اصلاح عدد پایه در سنوات اعضای هیأت علمی به تصویب رسید که براساس آن پایه سنوات تا حدود سه برابر افزایش می یابد.

طهرانچی گفت: همچنین حقوق کارکنان دانشگاه آزاد نیز ۱۵ تا ۵۷.۴ درصد افزایش می‌یابد و اقلام حق خواربار و مسکن به ترتیب معادل مبلغ ۶۰۰ و ۸۵۰ هزار تومان تعیین شد. حق جذب و حق تخصص کارکنان نیز حدود ۵ درصد افزایش خواهد یافت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول