اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  دانشگاه

تقدیر از کارکنان قرنطینه سازمان سنجش/تلاش سازمان سنجش برای اطمینان خاطر داوطلبان است

آیین تقدیر از کارکنان مستقر در قرنطینه سازمان سنجش آموزش کشور با حضور قائم مقام و معاونان این سازمان برگزار شد.

تقدیر از کارکنان قرنطینه سازمان سنجش/تلاش سازمان سنجش برای اطمینان خاطر داوطلبان است

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان سنجش، محمدحسین حاجیلو قائم مقام و معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع سازمان سنجش آموزش کشور در این مراسم با اشاره به مأموریت حساس حفظ صیانت و امانت در فرایند برگزاری آزمون‌ها، گفت: ۴۰ شبانه روز کار طاقت‌فرسا و به دور از خانواده قابل ستایش است که این تلاش‌ها موجب اعتماد و اطمینان خاطر ملت ایران به ویژه داوطلبان شده است تا با آرامش و اعتماد کامل در جلسه آزمون حضور یابند و آزمون‌ها با صحت و سلامت کامل برگزار شود.

وی افزود: در بازدید اخیر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از قرنطینه چاپ و قرائت پاسخنامه سازمان سنجش، تلاش‌های کارکنان مستقر در این بخش مورد توجه قرار گرفت و ایشان دستور بررسی و پیگیری موضوع قرار گرفتن این شغل در گروه شغل‌های سخت و زیان‌آور را صادر کرد.

حسن مروتی سرپرست معاونت امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور نیز در این مراسم گفت: تلاش کارکنان قرنطینه سازمان سنجش در راستای حفظ امنیت و حفاظت از آزمون‌ها و در واقع صیانت از تلاش‌های فرزندان این کشور است و خوشبختانه تا به امروز خدشه‌ای به قرنطینه و حفاظت و حراست آن وارد نشده است.

گفتنی است، در پایان این مراسم با اهدای لوح از خدمات کارکنانی که از قبل برگزاری آزمون استخدامی ویژه آموزش و پرورش تا پایان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۱ در قرنطینه بودند تقدیر شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول