اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

زنجان وضعیت اشتغال خوبی در کشور دارد/نباید طرح‌های دانش‌بنیان در نامه‌نگاری‌های اداری گم شوند

استاندار زنجان با اشاره به اینکه استان زنجان در زمینه اشتغال نسبت به استان های دیگر در وضعیت خوبی قرار دارد، گفت: بحث دانش بنیان ظرفیتی در کشور ایجاد کرده است که باید انرژی بیشتری در این باره گذاشته شود.

زنجان وضعیت اشتغال خوبی در کشور دارد/نباید طرح‌های دانش‌بنیان در نامه‌نگاری‌های اداری گم شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محسن افشارچی، استاندار زنجان در جلسه ساماندهی امور جوانان استان زنجان با اشاره به اینکه جوانی بزرگترین نعمت است که قابل مقابسه با هیچ دوره‌ای نیست، اظهار کرد: جوان چند ویژگی مثبت دارد از جمله اینکه قصاوت ندارد یعنی به راحتی توسط هر کسی قابلیت تسخیر دارد که نظام می‌تواند روی این ظرفیت حساب کند.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه جوانان با توجه به روحیه جوانی محافظه‌کار نیستند، گفت: در حالی که اغلب مدیران ما محافظه کار هستند که در موضوع نان هم در استان خیلی از این جوانان استفاده کردیم.

افشارچی با بیان اینکه باید میدان کار، تلاش و پیشرفت توسط دولت برای مردم ایجاد شود، تصریح کرد: با توجه به پیچ و خم اقتصادی در این روزها که با آن مواجه هستیم مقداری در آینده با سختی مواجه خواهیم شد، ولی با انرژی تمام از این پیچ هم رد خواهیم شد. 

وی با اشاره به اینکه در استان زنجان اشتغال را اصالتا مورد هدف قرار نداده‌ایم بلکه به تولید توجه می‌کنیم، افزود: برنامه‌ریزی‌هایی در سطح استان در این راستا انجام شده است و بخش خصوصی نیز در این زمینه ورود کرده است. 

استاندار زنجان با بیان اینکه استان زنجان دانشگاه‌های مختلفی دارد که خروجی‌های متنوعی دارند، گفت: باید این خروجی‌ها را به میدان بیاوریم که خودشان مبدل باشند و باید تلاش بیشتری کنیم که طرح‌های دانش‌بنیان به هدف برسند و در نامه نگاری‌های اداری گم نشوند.

وی با اشاره به اینکه استان زنجان در زمینه اشتغال نسبت به استان های دیگر در وضعیت خوبی قرار دارد، گفت: بحث دانش بنیان ظرفیتی در کشور ایجاد کرده است که باید انرژی بیشتری در این باره گذاشته شود و نباید متولیان دولتی  نسبت به این موضوع بی‌تفاوت باشند.

انتهای پیام/73005

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول