اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

وضعیت توزیع مرغ در استان قزوین عادی است

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: در ابتدای آزادسازی قیمت‌ها با وجود توزیع ۹۴ تن مرغ در بازار، یک پنجم از ذخیره مرغ منجمد را نیز وارد کردیم که با گذشت زمان در حال حاضر به وضع عادی بازگشتیم.

وضعیت توزیع مرغ در استان قزوین عادی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، رضا افلاطونی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در جلسه تجمیعی ستاد تنظیم بازار استان که پیش از ظهر امروز در سالن شهید سلیمانی استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: فرایند بحث هدفمندسازی، گذرگاه هایی دارد که در حوزه تولید و عرضه در دو تا سه ماه آینده با آن روبرو خواهیم شد از این رو باید وجه های مختلف تولید کالا، توزیع و نظارت را بررسی کنیم تا بتوانیم به خوبی گام برداریم. 

وی با اشاره به اینکه در حوزه جوجه ریزی وضعیت استان عادی است گفت: جوجه ریزی واحدهای مرغ گوشتی در سطح ملی رصد می شود به همین منظور معدوم‌سازی خارج از نظارت نداشته ایم و صادرات جوجه به دلیل جلوگیری از ضرر تولید کننده آزاد شده است. 

افلاطونی خاطرنشان کرد: متوسط جوجه ریزی استان دو میلیون و دویست هزار قطعه بود که در حال حاضر به دو میلیون و چهارصد هزار قطعه جوجه ریزی رسیده ایم و همچنین در حال انباشت مرغ در سطح سردخانه های در نظر گرفته شده هستیم. 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اضافه کرد: در ابتدای آزادسازی قیمت‌ها با وجود توزیع ۹۴ تن مرغ در بازار، یک پنجم از ذخیره مرغ منجمد را نیز وارد کردیم که با گذشت زمان در حال حاضر به وضع عادی بازگشتیم.

افلاطونی ادامه داد: در گذشته معمولا ۱۵۰ تن مرغ یخ زده داشتیم که امروز به ۶۹۵ تن رسیده و این رقم در حال افزایش بوده و به رقم هزار تن نیز خواهد رسید. 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی در پایان گفت: با اجرای طرح مردمی سازی یارانه ها تمام شرکت های تعاونی، اتحادیه ها و تولیدکنندگان می توانند اقدام به تهیه نهاده مورد نیاز خود از بازار داخلی و یا خارجی کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول