اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

تیراندازی در پمپ بنزین آمریکا 4 کشته و زخمی برجای گذاشت

در حادثه تیراندازی در یک پمپ بنزین در نئواورلئان آمریکا دست‌کم یک نفر جان خود را از دست داد و سه نفر دیگر نیز زخمی شدند.

تیراندازی در پمپ بنزین آمریکا 4 کشته و زخمی برجای گذاشت

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، در ادامه تیراندازی‌های سریالی در ایالات مختلف آمریکا به دلیل آزاد بودن سلاح، اداره پلیس «نئواورلئان» اوایل روز گذشته (شنبه) به وقت محلی اعلام کرد که در یک حادثه تیراندازی، دست‌کم یک نفر کشته شد و سه نفر دیگر نیز زخمی شدند.

وبگاه هیل گزارش کرد، اداره پلیس نئواورلئان در صفحه توییتری خود در این خصوص نوشت: « اعضای اداره پلیس نئواورلئان در حال تحقیق درباره قتل از طریق تیراندازی است که به مرگ یک مرد 43 ساله و زخمی شدن یک زن 29 ساله و یک مرد 59 ساله و یک زن 50 ساله منجر شد».

پلیس می‌گوید که تیراندازی در یک پمپ بنزین در نیمه‌شب جمعه به وقوع پیوست و وضعیت جسمانی سه زخمی این حادثه هنوز نامشخص است.

آزاد بودن حمل سلاح در آمریکا روزانه به بروز خشونت‌های مرتبط با تیراندازی در سراسر این کشور منجر می‌شود اما لابی سلاح در این کشور به اندازه‌ای قدرتمند است که تاکنون کنگره ایالات متحده حاضر به تصویب قوانینی برای محدود کردن حمل سلاح در آمریکا نشده است.

گزارش‌ رسانه‌های آمریکایی حاکی از آن است که جمهوری‌خواهان و دموکرات‌ها درباره دلایل افزایش جنایت قتل در آمریکا اختلاف نظر دارند. محافظه کاران تقصیر را متوجه ایالت‌هایی کرده‌اند که تحت سیطره دموکرات‌ها بوده و می‌گویند که سیاست‌های محدود کننده علیه افسران پلیس دلیل افزایش آمار قتل شده است اما با این حال، دموکرات‌ها معتقدند که دسترسی آسان به تسلیحات، دلیل اصلی افزایش جنایت قتل در این کشور است.

انتهای پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول