اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

پایش و آموزش خبرنگاران قزوین در دستور کار بسیج رسانه قرار دارد

مسئول سازمان بسیج رسانه استان قزوین از پایش و آموزش خبرنگاران استان خبر داد و گفت: ارتقای سطح رسانه‌ای خبرنگاران استان قزوین از دغدغه‌های مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین است که امسال به صورت ویژه اجرایی می‌شود.

پایش و آموزش خبرنگاران قزوین در دستور کار بسیج رسانه قرار دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، محمد کشاورز در نشست شورای مرکزی کانون بسیج رسانه شهرستان آبیک که ظهر امروز در خانه مطبوعات این شهرستان برگزار شد، خبرنگاران را سربازان، فرماندهان و افسران جنگ رسانه‌ای، شناختی و ترکیبی دانست و اظهار کرد: در این جنگهای رسانه‌ای و طبق فرمایش مقام معظم رهبری جنگ شناختی و ترکیبی، خبرنگاران وظیفه خطیری بر عهده دارند و باید کارهای بزرگ و عملیاتی انجام دهند و به منصه ظهور برسانند.

وی رسالت بسیج رسانه را کادرسازی و جریان سازی و حفظ انسجام دانست و افزود: در زمینه کادرسازی، برگزاری کلاس‌های آموزشی نوین و به روز تر کردن خبرنویسی و انعکاس اخبار در دستور کار قرار دارد.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان قزوین به مقوله جریان‌سازی از وظایف بسیج رسانه اشاره و ادامه داد: اصحاب رسانه باید در موضوعات مختلف باید اطلاعات کافی داشته و توجیه باشند تا بتوانند آن موضوعات را در بین مردم تببین و تشریح کنند.

کشاورز با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب بر جهاد تبیین تاکید بسیاری دارند و آن را واجب و فوری ذکر کرده‌اند، بیان کرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، که باید از محاصره اطلاعاتی درآییم باید در عرصه اطلاع رسانی و آگاه‌سازی مردم تلاش بیشتری کنیم چرا که دشمنان در تلاش هستند خوبی‌های ما را در نقطه ضعف قرار دهند و نقطه بدی‌های خود را آمال جوانان قرار دهند.

وی افزود: دشمن در تمام زمینه‌ها با شایعات و دروغهای ساختگی در حال لجن پراکنی علیه نظام اسلامی و درصدد تحریف واقعیت‌ها است که لازم است خبرنگاران به عنوان سربازان رسانه‌ای، بیشتر در زمینه بیان واقعیت‌ها و مسائل مختلف کار و فعالیت و اطلاع رسانی کنند. 

این مسئول ادامه داد: جراحی اقتصادی که دولت سیزدهم در حال انجام آن است و آن را آغاز کرده، مقرر شده بود از زمان دولت هفتم اجرا شود که دولت‌های مختلف آن را انجام ندادند که لازم است رهاوردهای این اقدام دولت برای مردم تبیین شود تا مردم مطلع شوند و بتوانند همراهی بیشتری داشته باشند‌.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان قزوین، ارتقای سطح رسانه‌ای خبرنگاران استان را از دغدغه‌های مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان دانست و تصریح کرد: امسال، دوره‌های آموزشی تخصصی برای خبرنگاران استان در دستور کار قرار دارد و اجرایی خواهد داشت؛ از سویی طبق تصمیم شورای اطلاع رسانی استان، پیگیر پایش خبرنگاران هم  هستیم تا افراد فعال در عرصه رسانه و خبرنگاران واقعی شناسایی شوند.

کشاورز یادآور شد: فعالیت مطلوب رسانه‌های فعال در شهرستان آبیک موجب شده در بحث رسانه‌ای، رسانه‌های این شهرستان یک سر و گردن بالاتر باشند و در استان حرفی برای گفتن داشته باشند، اگرچه لازم است خبرنگاران شهرستان در جشنواره رسانه‌ای ابوذر که کشوری است،  پررنگ‌تر شرکت کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول