اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

نیروی هوایی ارتش در عملیات آزادسازی خرمشهر نقش پررنگی داشت

فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه نقش نیروی هوایی ارتش در عملیات آزادسازی خرمشهر یک نقش پررنگ و منحصر به فردی بود، گفت: اقدامات دلاور مردان نیروی هوایی ارتش در عملیات آزادسازی خرمشهر بسیار ارزشمند بود.

نیروی هوایی ارتش در عملیات آزادسازی خرمشهر نقش پررنگی داشت

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش صبح امروز دوشنبه دوم خردادماه در مراسم گرامیداشت حماسه سوم خرداد آزادسازی خرمشهر که در ستاد نیروی هوایی ارتش برگزار شد، اظهار داشت: درود و سلام به مقام امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و شهدای دفاع مقدس، مدافعان حرم و به و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی. درود و رحمت خدا به شهید پاسدار حسن صیادخدایی که دیروز توسط دشمنان انقلاب اسلامی به شهادت رسید.

فرمانده نیروی هوایی ارتش با اشاره به فرارسیدن سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: سوم خردادماه روز مقاومت، ایثار و شهادت را به همه رزمندگان تبریک عرض می کنم.

وی ادامه داد: نقش نیروی هوایی ارتش در عملیات آزادسازی خرمشهر یک نقش پررنگ و منحصر به فرد بود. خلبانان نیروی هوایی ارتش در این عملیات بیش از ٢٢ سورتی پرواز عکس‌برداری، بیش از ١٣٠ سورتی پرواز بمباران، بیش از ٩٠٠ سورتی پرواز اسکرمبل و کپ و بالغ بر ٢ هزار و ۵٠٠ سورتی پرواز پشتیبانی و سوخت‌گیری انجام دادند.

امیر سرتیپ واحدی با بیان اینکه اقدامات دلاور مردان نیروی هوایی ارتش در عملیات آزادسازی خرمشهر بسیار ارزشمند و یکی از پایه های پیروزی رزمندگان اسلام بود، تصریح کرد: اگر پلی که بر روی اروندرود توسط زنده‌یاد محمود اسکندری منهدم نشده بود، شاید پیروزی به این سرعت حاصل نمی‌شد. 

وی افزود: حضرت امام خمینی (ره) فرمودند که خرمشهر را خدا آزاد کرد، این پیام بسیار ارزشمندی برای تمامی رزمندگان اسلام در ارتش، سپاه، بسیج و نیروی انتظامی داشت که ما همه سرباز خداوند و ولایت هستیم و به این سربازی افتخار می‌کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول