اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

برخورد قاطع با قاتلان شهید صیادخدایی مطالبه ملت ایران است

روابط عمومی وزارت دفاع با صدور پیامی به مناسبت شهادت شهید صیادخدایی، تاکید کرد: تعقیب، دستگیری و برخورد قاطع و انتقام از آمران و عاملان این اقدام خبیثانه، ناجوانمردانه و غیر انسانی مطالبه همه مردم ایران از دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی کشور است.

برخورد قاطع با قاتلان شهید صیادخدایی مطالبه ملت ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس، روابط عمومی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در پی شهادت مدافع حرم سردار شهید حسن صیاد خدایی پیامی صادر کرد.

 متن پیام روابط عمومی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح بدین شرح است:
 
وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ
 
شهادت مظلومانه مدافع سرافراز حرم سردار شهید صیاد خدایی توسط عوامل بزدل و جنایتکار تروریستی ضد انقلاب وابسته به استکبار جهانی بار دیگر حقانیت مسیر روشن ملت شهید پرور ایران را به جهانیان نشان داد.
 
در این سال‌ها و به برکت خون‌های مطهر شهدای عزیزمان، شجره طیبه انقلاب اسلامی، روز به روز تنومندتر و سرافرازتر می‌شود و این همان تعبیر نورانی امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) است که فرمودند: بکشید ما را؛ ملت ما بیدارتر می‌شود.
 
این شهید والامقام سعادتمندانه و با افتخار به فرمانده شهید خود سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی و سایر هم رزمان و مدافعان شهید حرم پیوست.
 
وزارت دفاع با تبریک و تسلیت به فرمانده معظم کل قوا (مد ظله العالی)، خانواده معزز و مکرم شهید و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بار دیگر اعلام می‌دارد که در راه حفظ آرمان‌های بلند امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی، تداوم راه شهدای عزیز و اجرای اوامر، ولی امر مسلیمن جهان و فرماندهی معظم کل قوا امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) در کنار سایر همرزمان در نیرو‌های مسلح از بذل جان خود دریغ نخواهد کرد. 
 
تعقیب، دستگیری و برخورد قاطع و انتقام از آمران و عاملان این اقدام خبیثانه، ناجوانمردانه و غیر انسانی مطالبه همه مردم شریف ایران از همه دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی کشور است.
 
روابط عمومی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول