اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

۱۲۷ روستای خراسان‌جنوبی در سال جاری گازرسانی می‌شود

مدیرعامل شرکت گاز خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه گازرسانی به ۱۲۷ روستای استان از جمله برنامه‌های مهم شرکت گاز خراسان‌جنوبی در سال جاری است، گفت: همچنین گازرسانی به ۱۱۰ واحد صنعتی و تولیدی در استان از دیگر برنامه‌های این شرکت است.

۱۲۷ روستای خراسان‌جنوبی در سال جاری گازرسانی می‌شود

سید محمود هاشمی، مدیرعامل شرکت گاز خراسان‌جنوبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند در ارتباط با مهم‌ترین برنامه‌های شرکت گاز استان در سال جاری، اظهار داشت: یکی از فعالیت‌های مهم این شرکت در راستای اجرای عدالت اجتماعی و برخورداری همه مردم از نعمت گاز طبیعی، گازرسانی به روستاها است.

وی با اشاره به اینکه گازرسانی به ۱۲۷ روستای استان از جمله برنامه‌های مهم شرکت گاز خراسان‌جنوبی در سال جاری است، تصریح کرد: همچنین گازرسانی به ۱۱۰ واحد صنعتی و تولیدی در استان از دیگر برنامه‌های این شرکت است.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان‌جنوبی به اهمیت و نقش مرزها در تأمین امنیت استان و کشور اشاره کرد و افزود: عملیات گازرسانی به تعداد ۲۹ پاسگاه مرزی و برجک دیده‌بانی و نیز گازرسانی به قطعه منفصله منطقه ویژه اقتصادی ماهیرود در دستور کار این شرکت در سال جاری است.

هاشمی ادامه گازرسانی به واحدهای طرح جهش تولید مسکن را از دیگر برنامه‌های عملیاتی این شرکت در استان در سال ۱۴۰۱ در حوزه مسکن عنوان کرد.

وی یادآور شد: انتظار می‌رود در سال جاری برای اجرای پروژه‌های مذکور ۷۰۰ کیلومتر شبکه تعذیه و توزیع و ۱۲ هزار انشعاب گاز اجرا که ماحصل آن جذب بیش‌از ۱۷ هزار و ۵۰۰ مشترک جدید است.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان‌جنوبی به تفاهم‌‌نامه‌ای فی ما بین شرکت گاز استان و نهادهای حمایتی کمیته امداد و بهزیستی اشاره و اضافه کرد: براساس این تفاهم‌نامه هزینه لوله‌کشی داخلی منازل افراد تحت پوشش این سازمان‌ها(فاقد اشتراک قبلی) تا سقف ۶ میلیون تومان از سوی شرکت گاز استان پرداخت می‌شود.

هاشمی خاطرنشان کرد: پیش‌بینی اعتبار مورد نیاز سال جاری این شرکت در استان ۶۳۰ میلیارد تومان است.

انتهای پیام/۶۹۰۲۷/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول