اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  دولت

رئیس‌جمهور وارد فرودگاه مسقط شد

رئیس جمهور در پاسخ به دعوت رسمی «هیثم بن طارق» سلطان عمان وارد فرودگاه مسقط شد.

رئیس‌جمهور وارد فرودگاه مسقط شد

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری فارس، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور که صبح امروز دوشنبه(2 خرداد) در تداوم دیپلماسی همسایگی دولت مردمی و برای گسترش تعاملات اقتصادی، سیاسی و فرهنگی، به دعوت رسمی «هیثم بن طارق آل سعید» سلطان عمان، در رأس هیئت عالی رتبه سیاسی و اقتصادی تهران را به مقصد عمان ترک کرد وارد فرودگاه مسقط شد.

بر اساس این گزارش، استقبال رسمی در کاخ العلم، دیدار دوجانبه با هیثم بن طارق آل سعید سلطان عمان، امضای چند سند همکاری، دیدار با ایرانیان مقیم و دیدار با تجار و فعالان اقتصادی عمانی از جمله برنامه‌های سفر یک روزه رئیس جمهور به این کشور است.

سفر رئیسی به مسقط، اولین سفر رئیس جمهور ایران به این کشور در دوره سلطان جدید عمان و پنجمین سفر خارجی رئیس جمهور در ۹ ماه فعالیت دولت سیزدهم است.

گفتنی است، در راستای ایجاد زمینه‌های گسترش روابط اقتصادی و تجاری ایران و عمان، هیأتی ۵۰ نفره از تجار و فعالان اقتصادی ایران هفته گذشته به این کشور سفر کردند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول