اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  دانشگاه

فارس‌من| انتقاد دانشجویان دانشگاه امیرکبیر به کیفیت غذا/ مسوولان: وضعیت رو به بهبود است

دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر به کیفیت غذای دانشگاه انتقاد دارند، مسوولان دانشگاه اعلام کردند: در حال برنامه‌ریزی برای رضایت دانشجویان هستند و وضعیت رو به بهبود است.

فارس‌من| انتقاد دانشجویان دانشگاه امیرکبیر به کیفیت غذا/ مسوولان: وضعیت رو به بهبود است

گروه دانشگاه خبرگزاری فارس؛ بازگشایی دانشگاه‌ها سبب شد تا نشاط و تازگی به دانشگاه‌ها بازگشته و از طرفی مسوولان نیز بر آن شدند تا شرایط را برای حضور دانشجویان در دانشگاه فراهم کنند.
برخی دانشگاه‌ها موفق نشدند به سرعت شرایط لازم را فراهم کنند و از این رو برخی دانشجویان نسبت به شرایط صنفی گلایه داشتند.

دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر نیز با ثبت درخواست خود در سامانه فارس من نسبت به وضعیت غذای دانشگاه انتقاد کردند.

شلوغی سرسام آور سلف، کیفیت پایین غذا و عدم استفاده از مواد اولیه قابل قبول و مناسب از انتقادات دانشجویان بود.

سردبیر سوژه فارس من در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس با ارسال تصاویری گفت: استفاده از مواد اولیه نامناسب در غذا مثل گوشت یخ زده برزیلی(به گفته یکی از کارکنان سلف) سبب کاهش کیفیت غذا می‌شود.

وی افزود: کیفیت غذا در ماه مبارک رمضان بسیار افتضاح بود بعد از ماه رمضان کمی بهتر شده ولی اصلا قابل قبول قبول نیست، حجم غذا نیز کم شده و واقعا برای یک وعده کافی نیست.
سردبیر سوژه فارس من اظهار داشت: شلوغی سلف بسیار مورد اعتراض بچه‌هاست، سلف ترنج که حدود ۳ سال است شروع به کار کرده هنوز تکمیل نشده است.

وی گفت: البته تنوع غذایی از یک نوع غذا به ۲ نوع غذا افزایش یافته ولی کیفیت همچنان پایین و میوه در وعده‌های غذایی بسیار کم است.

 

* برنامه‌ریزی مسوولان دانشگاه برای جلب رضایت دانشجویان

در این زمینه با مسوولان دانشگاه هم تماس گرفتیم تا از روند برنامه‌ریزی برای بهبود وضعیت غذای دانشجویان آگاه شویم.

محمد حسن جوان مدیرکل دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر با بیان اینکه سعی داریم به سرعت روند را به سمت رضایت دانشجویان بهبود بخشیم، گفت: ابتدا باید پیشینه‌ای از مشکلات بگویم، البته نمی‌خواهم مدیریت قبل را متهم کنم اما در واقع ما تاوان و هزینه کارهای کارشناسی نشده قبل را پس می‌دهیم.

وی با تشریح روند تجهیز سلف‌ها گفت: سلف قبلی دانشگاه پایین دانشکده نفت بود که آشپزخانه هم همانجا قرار داشت اما در حال حاضر آشپزخانه در جای قبلی و نزدیک خیابان ولیعصر است اما سلف به نزدیک خیابان حافظ منتقل شده بنابراین باید غذا را از این مسیر منتقل کنیم.

مدیرکل دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر ادامه داد: پیمانکار سلف از قبل مشخص شده بود و کار را تمام نکرده، چند بار هم تذکر دادیم اما سلف را آماده نکردند، ریاست وقت دانشگاه یک مرکز ابررایانه پایین سلف راه‌اندازی کرده و امکان اینکه آشپزخانه را به سلف بیاوریم نیست زیرا گرما و حرارت برای دستگاه‌های مرکز ابررایانه زیان بار است.

جوان عنوان کرد: ازدحام جمعیت به این دلیل است که هنوز طبقه "-1" سلف دانشگاه راه‌اندازی نشده از نظر مالی نیز تأمین اعتبار صورت گرفته اما پیمانکار به تعهد خودش عمل نکرده حتی تصمیم گرفتیم قراردادش را لغو کنیم اما امکانش نبود.

وی گفت: ما هر کاری که می‌توانیم برای جلب رضایت دانشجویان انجام می‌دهیم، بازه زمانی ورود به سلف را هم افزایش دادیم و این امکان فراهم شده تا دانشجویان از ساعت ۱۱ تا ۱۴ بتوانند از سلف استفاده کنند، تعداد نیروی انسانی سلف نیز افزایش یافته تا تراکم کمتر شود که خدا را شکر وضعیت بسیار بهبود یافته و روز به روز بهتر می‌شود.

مدیرکل دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر اظهار داشت: حتی تصمیم گرفتیم کمیته‌ای متشکل از دانشجویان دانشگاه برای نظارت بر اداره تغذیه تشکیل دهیم زیرا نظارت بر امور را حق دانشجویان می‌دانیم.

به گزارش فارس، تنوع غذایی در برنامه سلف دانشگاه امیرکبیر نیز در عکس زیر قابل مشاهده است.

دیدن چند عکس از وضعیت رو به بهبود سلف دانشگاه صنعتی امیرکبیر نیز خالی از لطف نیست.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول