اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

«مدیران آموزش و پرورش» دغدغه تربیتی داشته باشند

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: حضور در فضای مدارس و گفتگوی بی واسطه با معلمان و دانش آموزان از برنامه های اولویت دار مدیران آموزش و پرورش باشد.

«مدیران آموزش و پرورش» دغدغه تربیتی داشته باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، نقی سیاهکالی مرادی در گردهمایی مدیران و روسای آموزش و پرورش استان قزوین با اشاره به خدمات دولت طی ماه های گذشته اظهار کرد: امروز در مجموعه دولت و وزارت آموزش و پرورش شاهد تلاش ها و پیگیری های مستمر و شبانه روزی برای حل مشکلات هستیم و به زودی خبرهای خوبی در خصوص طرح رتبه بندی معلمان، بیمه تکمیلی و پرداخت مطالبات به همکاران خواهد رسید.

وی با تاکید بر حساسیت قبول مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی، تصریح کرد: مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی یک فرصت برای خدمت است.

وی افزود: برنامه محوری، انسجام بخشی درونی و ارتباط گیری بیرونی برای موفقیت در مدیریت ها لازم و ضروری است.

سیاهکالی مرادی به جایگاه ممتاز سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: در زمینه اجرایی کردن سند تحول بنیادین، باید نگاه ویژه ای به معلم داشته باشیم.

این مقام مسئول تصریح کرد: لازم است مدیران نواحی و مناطق در زمینه مدیریت صحیح روند ثبت نام و توزیع کتب درسی پیگیری های مستمر و ویژه ای انجام دهند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین با اشاره به ضرورت بهره گیری از روش های صحیح در امور فرهنگی و تربیتی، اذعان کرد: مدیران آموزش و پرورش باید دغدغه تربیتی داشته باشند.

سیاهکالی مرادی ادامه داد: مدیران آموزش و پرورش باید تفکر بسیجی داشته باشند و از ظرفیت بسیج فرهنگیان و دانش آموزی در مسیر ارتقاء آموزش و پرورش بهره گیری کنند.

وی خاطرنشان کرد: رعایت دقیق قانون و ملاحظات حقوقی از هرگونه تخلف و اشتباه در آینده پیشگیری می کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول