اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

۱۴ درصد سهم بستری بیماران مربوط به تأمین اجتماعی است

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان مرکزی گفت: ۱۴ درصد سهم بستری این استان مربوط به تأمین اجتماعی است.

۱۴ درصد سهم بستری بیماران مربوط به تأمین اجتماعی است

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوه روح‌الله سهرابی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه ۱۴ درصد سهم بستری این استان مربوط به تأمین اجتماعی است، اظهار کرد: این در حالی است که سهم تأمین اجتماعی در کشور ۱۱ درصد است.

وی افزود: این میزان افزایش استان مرکزی به دلیل شرایط صنعتی و نیاز درمانی این استان است.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان مرکزی بیان کرد: مابقی نیاز درمانی مردم این استان، از طریق بخش خصوصی و دولتی تأمین می‌شود.

سهرابی ادامه داد: تأمین اجتماعی بزرگترین و اولین خریدار خدمت در کشور است و انواع خدمات درمانی را به بیماران ارائه می‌دهد.

وی با بیان این‌که شهرستان ساوه با توجه به شرایط مهاجرپذیری و صنعتی دارای جمعیت بالایی است، ادامه دارد: کمبود پزشک متخصص رادیولوژی در این شهر همچون سایر اقصی نقاط کشور احساس می‌شود.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان مرکزی بیان کرد: هم‌اکنون سه رادیولوژیست فعال در شهرستان فعال است که با توجه به جمعیت و شرایط مهاجرپذیری جوابگوی نیاز درمانی ساوه نیست.

سهرابی گفت: سال گذشته ۱۳۰ میلیارد تومان تأمین اجتماعی از بابت خرید داروی کرونا، (رمدسیور) متضرر شد.

سرپرست بیمارستان شهید چمران ساوه گفت: در سال جاری پروژه‌هایی مانند احداث کلینیک تخصصی در ۳۲۰۰ متر در محوطه این بیمارستان، احداث انبار دارویی و آشپزخانه اجرا می‌شود.

مهسا صابری بیان داشت: امروز مرکز فیزیوتراپی به متراژ ۲۳۲ متر با صرف هزینه ۴۳۰ میلیون تومان با ۸ کابین است.

وی افزود: همچنین بخش نوزادان در متراژ ۲۴۴ متر در بیمارستان چمران با صرف ۴۵۰ میلیون تومان با ظرفیت ۸ تخت که در حال حاضر ۶ تخت راه‌اندازی شد.

سرپرست بیمارستان شهید چمران ساوه ادامه داد: در دو ماه ابتدای امسال کلینیک جراحی پلاستیک و زیبایی و درمان و راه‌اندازی نوار عصب عضله و مغز از مهم‌ترین برنامه‌های دو ماه ابتدای امسال در بیمارستان چمران ساوه است.

انتهای پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول