اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

مدیرکل جدید بنیاد شهید کرمانشاه معرفی شد

طی مراسمی، خسرو شهیدی به عنوان مدیرکل جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه معرفی شد.

مدیرکل جدید بنیاد شهید کرمانشاه معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، آیین تودیع و معارفه حجت‌الاسلام هادی عسگری و خسرو شهیدی مدیران کل قدیم و جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه با حضور کامیار ثقفی دستیار ویژه و قائم مقام ریاست عالی بنیاد شهید و امور ایثارگران در امور جامعه هدف و پورهاشمی سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه و جمعی از ایثارگران استان برگزار شد.

کامیار ثقفی دستیار ویژه و قائم مقام رئیس عالی بنیاد در امور جامعه ایثارگری در این مراسم، اظهار کرد: رویکرد بنیاد شهید و امور ایثارگران رویکرد عدالت محور است.

وی با بیان اینکه در تداوم خط اصیل انقلاب کار سختی بر عهده ماست، گفت: شهدا با الگوسازی و مسیرساز با نهایت ایثار سردمدار هستند و بازماندگان شهدا تداوم ماموریت شهدا و ماندن در خط مقدم جامعه هستند.

دستیار ویژه و قائم مقام ریاست عالی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور تصریح کرد: مدیران کل قدیم و جدید بنیاد استان کرمانشاه از سابقون هستند و با نگاه تحولی و حرکت جهادی به پیشبرد اهداف بنیاد و خدمت‌رسانی به جامعه ایثارگری می‌پردازند.

گفتنی است، کامیار ثقفی دستیار ویژه و قائم مقام رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کل کشور به همراه حجت‌الاسلام هادی عسگری و خسرو شهیدی مدیران‌کل قدیم و جدید بنیاد استان کرمانشاه قبل از مراسم تودیع و معارفه با آیت‌الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه دیدار کردند.

در این دیدار ضمن معرفی شهیدی به عنوان مدیرکل بنیاد استان از زحمات حجت‌الاسلام والمسلمین عسگری تجلیل شد.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول