اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

جذب سرمایه‌گذار برای احداث پالایشگاه در چهارمحال و بختیاری

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس از جذب سرمایه‌گذار خارجی برای احداث پالایشگاه در چهارمحال و بختیاری خبر داد.

جذب سرمایه‌گذار برای احداث پالایشگاه در چهارمحال و بختیاری

احمد راستینه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: قریب به ۱۳ سال از صدور مجوز احداث پالایشگاه نفت در چهارمحال و بختیاری می‌گذرد که اجرای این پروژه بزرگ به دلیل داشتن هزینه گزاف احداث، نبود سرمایه‌گذار و همچنین عدم توانایی تامین اعتبار از منابع داخلی، علی‌رغم مطالبات گسترده مردم برای بحث اشتغالزایی و توسعه این شهرستان، به تعویق افتاده بود.

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی افزود: با پیگیری‌های مبسوط در ۲ سال اخیر، خوشبختانه در روزهای گذشته یک سرمایه‌گذار خارجی برای راه‌اندازی این پروژه اعلام آمادگی کرده و پیش‌نویس قرارداد فی مابین شرکت پالایش نفت زاگرس چهارمحال و بختیاری و نماینده تام‌الاختیار این سرمایه‌گذار آماده و مراحل عقد نهایی قرارداد در حال انجام است.

وی خاطرنشان کرد: امید است با توجه به تاکید استاندار و دستورات وی برای افزایش همکاری‌های بین‌بخشی در راستای تسریع در اجرای این پروژه، مسؤولان دستگاه‌های دولتی همراهی و همکاری لازم را داشته باشند.

راستینه تصریح کرد: این پالایشگاه با مجوز خوراک ۱۵۰ هزار بشکه‌ای یکی از پالایشگاه‌های بزرگ کشور خواهد بود که تمامی مطالعات کارشناسی آن انجام، همه مجوزات آن صادر و آب مورد نیاز اجرای این پروژه نیز از محل پساب تامین خواهد شد.

انتهای پیام/68033

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول