اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

زورگیری با چاقو!/ دستگیری در ۱۰ دقیقه

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری زورگیری خبر داد که با چاقو مالباخته را زخمی کرده بود.

زورگیری با چاقو!/ دستگیری در ۱۰ دقیقه

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری زورگیری خبر داد که در مواجهه با مقاومت و فرار شاکی با چاقو بازوی او را زخمی می کند.

 سرهنگ دوستعلی جلیلیان در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت: شب گذشته واحد گشت کلانتری 173 امین آباد در حال گشت زنی در شهرک توحید فیروز آباد یکی از اتباع کشور همسایه را با حال پریشان و بازوی جراحت دیده مشاهده کرده که در بررسی مشخص شد دقایقی قبل یک جوان با تهدید سلاح سرد قصد زورگیری از او را داشته که وقتی با مقاومت وی و فرارش روبرو می شود، بازوی او را با چاقو مجروح می کند.

وی با اشاره به اینکه مشخصات متهم از طریق شاکی اخذ و بلافاصله طرح مهار در محدوده به اجرا درآمد تصریح کرد: کمتر از 10 دقیقه سوژه موردنظر توسط واحد گشت کلانتری امین آباد مشاهده و در حالی که با مشاهده ماموران قصد فرار داشت طی یک عملیات ضربتی دستگیر و سلاح سردی که شاکی را با آن تهدید و زخمی کرده بود نیز از وی کشف و به کلانتری منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به اینکه شاکی به دلیل جراحت شدید با اورژانس به بیمارستان منتقل شد، گفت: در تحقیقات انجام شده متهم سابقه دار به بزه ارتکابی اعتراف کرد که پس از اخذ شکایت شاکی پایان تحقیقات و تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول