اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

کرمانشاه ۵۴ شهید روحانی دارد

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه استان کرمانشاه با اشاره به تقدیم 54 شهید روحانی در راه دفاع از ارزش‌های دین و انقلاب اسلامی در استان، گفت: روحانیون به‌خصوص علما ما در بخش اورامانات توانسته‌اند وفاق ملی را معنا کنند.

کرمانشاه ۵۴ شهید روحانی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حجت‌الاسـلام شمس‌الله جلیلیان مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه استان کرمانشاه امروز در جمع اصحاب رسانه با اشاره به نقش علما در تمام دوران، اظهار کرد: علما ادامه دهنده راه پیامبران هستند آنان با تلاش‌های بی‌وقفه در حفظ ارزش‌ها کوشیدند و با تمام سختی‌های راه، دست از عقیده نکشیدند.

وی با بیان اینکه جامعه روحانیت بیش از ۴ هزار شهید تقدیم نظام و انقلاب کرده است، افزود: ۵۴ شهید روحانی از این تعداد مختص استان است، البته اولین شهید روحانی کشور نیز از استان کرمانشاه بوده است.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه استان کرمانشاه در ادامه ضمن گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر، تصریح کرد:  آزادسازی خرمشهر فقط با ایمان و عقیده نیروهای مسلح و مردم امکان‌پذیر شد، لذا به عقیده بسیاری از کارشناسان خرمشهر دژ محکمی بود که فتح آن غیرممکن بود و حضور جوانان متعهد و با ایمان بسیجی و سپاه و... باعث بوجود آمدن یک شگفتی در تاریخ شد.

وی به نقش روحانیون و ازخودگذشتگی آنان در زمان کرونا اشاره و بیان کرد: حضور روحانیون در دوران کرونا بیشتر به چشم می‌خورد، آن‌جا که کسی برای تدفین فوت شدگان کرونایی نبود روحانیون اعلام حضور کردند.

جلیلیان ضمن اشاره به وفاق و وحدت ملی در بین شیعه و سنی، گفت: روحانیون به‌خصوص علما ما در بخش اورامانات توانسته‌اند وفاق ملی را معنا کنند.

وی در پایان، خاطرنشان کرد: بزرگداشت مقام ۴ هزار شهید روحانی روز چهارم خردادماه در شهر قم برگزار می‌شود که این مراسم همزمان در کرمانشاه با ارتباط ویدئویی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول