اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

برگزاری دومین یادواره شهدای کارگری در یزد

دومین یادواره شهدای کارگری استان یزد و شهدای شرکت ریسندگی بافندگی سلک‌باف وابسته به بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با حضور مسئولان کشوری در استان یزد برگزار می‌شود.

برگزاری دومین یادواره شهدای کارگری در یزد

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، سیدعباس فدائی ظهر امروز در نشست خبری دومین یادواره شهدای کارگری استان و 10 شهید شرکت سلک باف یزد، اظهار کرد: بنا داریم امسال در شب پنجشنبه پنجم خردادماه برای دومین متوالی یادواره شهدای کارگری استان را برگزار کنیم.

وی افزود: هدف از برگزاری این مراسم زنده نگه داشتن یادو خاطره شهدا و تجلیل از خانواده ۱۰ شهید مجتمع تولید سلک باف یزد است و ما اعتقاد داریم تکریم خانواده شهدا رضایت خداوند و شادی روح امام شهدا را به دنبال دارد.

دبیر دومین یادواره شهدای کارگری استان یزد حضور مسئولان لشکری و کشوری را نقطه عطف این رویداد فرهنگی، اجتماعی و سیاسی دانست و بیان کرد: سخنران اصلی این یادواره حمیدرضا الله بداشتی، رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور و سردار حسین زارع کمالی، فرمانده ارشد سپاه الغدیر است.

فدائی برگزاری مراسم دعای کمیل و تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران جامعه کارگری را از جمله برنامه‌های تدوین شده و در دستور کار دانست و خاطرنشان کرد: واحد ریسندگی بافندگی سلک‌باف یزد زیر مجموعه بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی از سال ۱۳۵۴ فعالیت خود را در زمینه صنعت نساجی و تولید انواع نخ آغاز کرده و هم اکنون با ۳۰۰ نفر نیروی انسانی دارای ظرفیت تولید سالانه بالغ بر چهار هزار تن انواع نخ است.

گفتنی است، دومین یادواره شهدای کارگری استان و ۱۰ شهید واحد تولیدی سلک باف پنج شنبه بعد از نماز مغرب و عشا در محل این مجتمع برگزار می شود.

انتهای پیام/الف

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول