اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

بانک جهانی 100 میلیارد تومان به دانشکده علوم‌ پزشکی نیشابور اختصاص داد

رئیس دانشکده علوم پزشکی نیشابور از اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار از بانک جهانی برای علوم پزشکی نیشابور خبر داد

بانک جهانی 100 میلیارد تومان به دانشکده علوم‌ پزشکی نیشابور اختصاص داد

به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، مجید درودی امروز در نشست خبری که در سالن جلسات دانشکده علوم پزشکی نیشابور برگزار شد، اظهار کرد: ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته بانک جهانی به دانشکده علوم پزشکی نیشابور صرف خرید یک دستگاه سی‌تی‌اسکن، ام‌آر‌آی پیشرفته و پک کامل وسایل آزمایشگاهی خواهد شد.

رئیس دانشکده علوم پزشکی نیشابور ادامه داد: در سفر ریاست جمهوری مبلغ ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار جهت تکمیل بیمارستان سوم اختصاص یافت که خوشبختانه سرعت فعالیت پیمانکار چند برابر شده و تلاش ما این است که پروژه ساختمانی را تا پایان سال تکمیل و تحویل دهیم.

درودی تاکید کرد: تا پایان سال جاری بیمارستان سوم تکیمل و سایت جامع اورژانس نیشابور هم به  ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی خواهد رسید.

رییس دانشکده علوم پزشکی نیشابور تصریح کرد: بیمارستان امدادی هم به قرینه بیمارستان سوم تکمیل می‌شود‌ تا بیمارستان حکیم به سمت خدمات جهت بیماران تصادفی برود‌.

وی بیان کرد: در ارتباط با سیاست تمرکززدایی بیمارستان تخصصی اعصاب و روان  در شهر زبرخان منطقه حاجی آباد ساخته خواهد شد. بدین ترتیب در زبرخان به جز بیمارستان ۹۷ تختخوابی این بیمارستان هم افتتاح می‌شود.

 نیشابور رتبه سوم کشور را در اهدا عضو دارد

درودی با بیان این که نیشابور رتبه سوم کشور را در اهدا عضو دارد، گفت: باید در کشور این فرهنگ‌سازی انجام شود، که با وجود تاثر خانواده‌ فرد مرگ مغزی با اهدا اعضا وی به افراد دیگری زندگی ببخشیم.

از ابتدای سال جاری ۳۳ فوتی کرونا داشتیم

رئیس دانشکده علوم پزشکی نیشابور با اشاره به این که از ابتدای سال جاری ۳۳ فوتی کرونا داشتیم که ۱۶ نفر قطعی و ۱۷ نفر مشکوک بودند، خاطر نشان کرد: در فروردین ماه ۱۷ روز و در اردیبهشت ماه ۲۴ روز بدون فوتی داشتیم.

وی عنوان کرد: فروش مکمل‌های بدنسازی در داروخانه‌ها زیرزمینی است، همان‌طور که  باشگاههای متخلف هم به زیرزمینی است.

رییس دانشکده علوم پزشکی با بیان این که بیشترین بدهی علوم پزشکی به پرسنل و بازار بوده است، عنوان کرد: حدود ۲۵۰ میلیارد تومان بدهی و معوقات داشتیم که تا کنون ۵۰ میلیارد تومان معوقات پرداخت شده است و تا مادامی که معوقات کارکنان پرداخت نشود ساختمان سازی نخواهم کرد

انتهای پیام/70082

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول