اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

مربی مس رفسنجان: بچه‌ها آماده هستند و با تاکتیک هجومی بازی خواهیم کرد

سرمربی تیم مس رفسنجان گفت: تیم مس رفسنجان از نظر هجومی از بهترین تیم‌هاست و نشان می‌دهد برای کادر فنی و ربیعی مهم است که تیمش هجومی بازی کند فردا این روال ادامه خواهد داشت وتیم ما سعی می‌کند در کنار بازی خوبی که ارائه می‌کند نتیجه خوبی بگیرد.

مربی مس رفسنجان: بچه‌ها آماده هستند و با تاکتیک هجومی بازی خواهیم کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، ابراهیم صادقی مربی تیم مس رفسنجان امشب در نشست خبری پیش از بازی مقابل استقلال تهران با اشاره به بازی‌های مس اظهار کرد: از نظر من تیم مس رفسنجان این فصل در کنار بازی‌های خوبی که انجام داده توانسته نتایج خوبی بگیرد.

وی ادامه داد: مس دومین سال حضورش در لیگ برتر است و از نظر من موارد فنی که آقای ربیعی مدنظرش بوده هر سال خیلی بهتر اجرا شده و الان که آخر لیگ است تیم ما کیفیت بازی خیلی خوبی دارد و نتایج خیلی خوبی می‌گیرد.

مربی تیم مس رفسنجان بیان کرد: اینجا یک مجموعه‌ای است در کنار هم خیلی خوب کار کرده که در راس آن محمد ربیعی بوده و امیدوارم بتوانیم لیگ را خوب تمام کنیم و در کنار بازی‌های خوب بتوانیم نتایج خوب را هم تکرار کنیم.

وی با تبریک قهرمانی به تیم استقلال و هواداران آن خاطرنشان کرد: بازی در رفسنجان است که سعی می‌کنیم در مرحله اول فلسفه بازی که محمد ربیعی مدنظر دارد اجرا کند همیشه کیفیت بازی برای سرمربی خیلی مهم بوده مطمئنا بازی فردا بازی خیلی خوبی می‌شود اگر دور رفت را نگاه کنید 3 بر 2 باختیم اما بازی بسیار خوبی انجام دادیم.

صادقی ابراز کرد: در تهران یکی، دو اشتباه فردی داشتیم که برطرف شده و تیم باکیفیت‌تر بازی می‌کند.

وی اظهار داشت: تیم مس رفسنجان از نظر هجومی از بهترین تیم‌هاست و نشان می‌دهد برای کادر فنی و ربیعی مهم است که تیمش هجومی بازی کند فردا این روال ادامه خواهد داشت وتیم ما سعی می‌کند در کنار بازی خوبی که ارائه می‌کند نتیجه خوبی بگیرد.

صادقی متذکر شد: فردا هیچ بازیکن محرومی نداریم بچه‌ها همه خوب و آماده هستند و مطمئنم فردا همه کسانی که بازی را می‌بینند بازی با کیفیتی خواهند دید و امیدوارم برنده بازی باشیم.

انتهای پیام/۸۰۰۱۶/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول