اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

ستاری: شرکت‌های دانش‌بنیان برای حل مشکلات مردم وارد میدان شوند

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور با تاکید بر اینکه شرکت‌های دانش‌بنیان برای حل مشکلات مردم باید وارد میدان شوند، گفت: آمادگی حمایت کامل از تصمیمات شما را داریم اما انتظار دارم که توسعه شرکت‌ها را مدنظر قرار دهید.

ستاری: شرکت‌های دانش‌بنیان برای حل مشکلات مردم وارد میدان شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سورنا ستاری صبح امروز در نشست با پژوهشگران دانشگاه گیلان با بیان اینکه گیلان ظرفیت بالایی در زمینه شرکت‌های دانش‌بنیان دارد، اظهار کرد: شرکت‌های دانش‌بنیان باید در زمینه حل مشکلات مردم ایده داشته باشند. 

وی با اشاره به اینکه باید در گیلان کارخانه تولیدات غذای دام داشته باشیم، گفت: این موضوع باید برای سیستم دامداری کشور فرهنگ‌سازی شود.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور با اشاره به اینکه برای کارها باید برنامه زمان‌بندی داشته باشیم، بیان کرد: به عنوان مثال شرکت‌های دانش‌بنیان برای حل مشکل ملخ مراکشی رودبار باید طرح و برنامه داشته باشد. 

ستاری با تاکید بر اینکه شرکت‌های دانش‌بنیان برای حل مشکلات مردم باید وارد میدان شوند، افزود: آمادگی حمایت کامل از تصمیمات شما را داریم اما انتظار دارم که توسعه شرکت‌ها را مدنظر قرار دهید و من در این زمینه به شرکت‌های دانش‌بنیان کمک خواهم کرد. 

وی با اشاره به اینکه باید با اطلاعات دقیق و مستند پروژه‌های دانش‌بنیان اجرایی شود، گفت: اگر چهار مشکل مردم استان را شرکت‌های دانش‌بنیان، حل کنند ارزشمند است. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول