اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

کشف برنج تخلیط شده در بابل

دادستان عمومی و انقلاب بابل از کشف ۹ تُن برنج تخلیط شده در این شهرستان خبر داد و گفت: متخلفان برنج هندی و تایلندی را در کسیه برنج استخوانی درجه یک شمال بسته‌بندی می‌کردند.

کشف برنج تخلیط شده در بابل

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بابل، حجت‌الاسلام حسن ملاکریمی دادستان عمومی و انقلاب بابل از کشف بیش از ۹ تُن برنج تخلیط شده خارجی در این شهرستان خبر داد.

وی در این زمینه گفت: در پی گزارش مردمی، مبنی بر تخلیط برنج در یکی از واحد های صنفی به دادستانی شهرستان بابل، این امر در دستور کار ضابطان دادگستری، اداره اماکن و صمت شهرستان قرار گرفت.

 

دادستان بابل افزود: پس از بازدید و بررسی این واحد با هماهنگی نماینده ویژه دادستان، ۹ تُن برنج هندی و تایلندی که در کیسه برنج استخوانی درجه یک شمال بسته‌بندی می‌شد در یکی از بخش‌های شهرستان بابل کشف و ضبط شد. 

وی خاطر نشان کرد: مکان مورد نظر پلمب و پرونده نیز جهت سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع قضایی قرار گرفت.

ملاکریمی در ادامه اظهار کرد: یک خانه تیمی فساد نیز در این شهرستان کشف شد که در این خانه‌ تیمی سه زن و  دو مرد دستگیر شدند، پرونده نیز جهت سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع قضایی قرار گرفت.

دادستان بابل همچنین اعلام کرد؛ حمایت و حفظ حقوق عامه، کارگروهی متشکل از نمایندگان دادستان و ضابطان دادگستری تشکیل و طی بازدید و بازرسی از مطب برخی از پزشکان، تذکرات لازم درباره تعرفه‌های پزشکی و استفاده از دستگاه کارت‌خوان به نام پزشک مربوطه و عدم الزام بیماران به ارائه وجه نقد جهت ویزیت داده شد.

 انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول