اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  ایران در جهان

آسوشیتدپرس: شعار مرگ بر اسرائیل در تشییع «صیاد خدایی»

خبرگزاری آمریکایی در گزارشی از مراسم تشییع پیکر شهید «حسن صیاد خدایی» ازمدافعان سرافرازحرم نوشت، هزاران نفر عزادار شعار «مرگ بر اسرائیل» سردادند.

آسوشیتدپرس: شعار مرگ بر اسرائیل در تشییع «صیاد خدایی»

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، یک خبرگزاری آمریکایی روز سه شنبه در گزارشی در زمینه مراسم تشییع پیکر شهید «حسن صیاد خدایی» یکی از اعضای سپاه پاسداران و از مدافعان سرافراز حرم که از سوی عوامل صهیونیستی و استکبار جهانی روز یکشنبه در  تهران به شهادت رسید نوشت، حاضران در این مراسم گفتند که به شهدای ایران وفادارند.

به گزارش خبرگزاری «آسوشیتدپرس» هزاران نفر از مردم عزادار روز سه‌شنبه برای ادای احترام به  سرهنگ «حسن صیاد خدایی» یکی از اعضای سپاه پاسداران که اوایل هفته جاری توسط دو مرد مسلح سوار بر موتور سیکلت به ضرب گلوله کشته شد، به خیابان‌ها آمدند و شعار «مرگ بر اسرائیل» سردادند.

 به گزارش این منبع خبری، قتل روز یکشنبه سرهنگ حسن صیاد خدایی نشانه‌های حملات مرگبار قبلی در ایران بود که (رژیم) اسرائیل مقصر آن بود، مانند حملاتی که دانشمندان هسته‌ای این کشور را هدف قرار دادند.

 

عزاداران در این مراسم شعارهای ضد آمریکایی و ضد اسرائیلی سر می‌دادند، و پوستری از شهید خدایی  به همراه سردار قاسم سلیمانی، سردار ارشد ایرانی کشته شده در حمله هواپیمای بدون سرنشین آمریکا در سال ۲۰۲۰ در عراق، و پرچم‌های پاره پاره شده اسرائیل، آمریکا و انگلیس را نشان می‌داد.

در یک تابلو که با آرم موساد و سیا (سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا» پوشانده شده بود، نوشته شده بود: «ایران قربانی تروریسم است».

در مراسم تشییع جنازه سردار سرلشکر «حسین سلامی» فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنین سرلشکر «اسماعیل قاآنی» فرمانده نیروی قدس سپاه ایران حضور داشتند. قاآنی نیز دوشنبه شب در منزل خدایی  به خانواده وی تسلیت گفت.

نحوه کشته شدن صیاد خدایی تداعی کننده حملات هدفمند قبلی تل‌آویو در ایران بود. در نوامبر ۲۰۲۰، «محسن فخری زاده» دانشمند ارشد هسته ای ایران حین سفر با خودرویی در خارج از تهران کشته شد.

یکی ازعزاداران در مراسم تشییع جنازه به آسوشیتدپرس گفت: «ما فقط می‌خواهیم انتقام بگیریم. دشمنان باید بدانند که ما به شهدا وفاداریم و خون آنها برای ما ارزشمند است.»

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول