اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

ادارات، مدارس و دانشگاه‌های استان تهران و البرز فردا تعطیل است/ بانک‌ها تعطیل نیستند

استاندار تهران گفت: ادارات، مدارس و دانشگاه‌های تهران فردا تعطیل شد.

ادارات، مدارس و دانشگاه‌های استان تهران و البرز فردا تعطیل است/ بانک‌ها تعطیل نیستند

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، محسن منصوری استاندار تهران گفت: بر اساس مصوبه کمیته اضطرار آلودگی هوا، در استان تهران فردا چهارشنبه ادارات، مدارس و دانشگاه‌ها تعطیل هستند ،‌اما بانک‌ها تعطیل نبوده و به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

وی درباره  تأخیر در اعلام زمان تعطیلی‌ها گفت: اصل بر توجه به سلامت مردم است. از این که بعضا مردم در پی اعلام دیرهنگام تعطیلی‌ها دچار مشکلاتی شده اند،‌ از آنها عذرخواهی می کنیم.

استاندار تهران ادامه داد: پیش بینی دستگاه ها از آلودگی هوا برای فردا ،‌ این است که نسبت به امروز غلظت آلودگی بسیار کمتر خواهد بود، اما هوا همچنان بسیار ناسالم خواهد بود. از همین رو چهارشنبه، کلیه مدارس و دانشگاه ها و ادارات استان تهران تعطیل خواهد بود.

منصوری در پاسخ به پرسش تعطیلی بانکها در استان تهران، خاطرنشان کرد: البته که تعطیلی بانک ها به دلیل خدمات رسان بودن آنها،‌ منطقی نیست . اما پیشنهاد می شود که حضور کارمندان و پرسنل در بانکها کاهش یابد و مدیران به این موضوع نیز توجه کنند.

وی درباره تعطیلی در استان البرز نیز توضیح داد: شرایط این استان همانند استان تهران است و فردا چهارشنبه ادارات، مدارس و دانشگاه‌های این استان نیز تعطیل هستند.

استاندار تهران گفت: امتحانات نهایی دانش آموزان برگزار خواهد شد و امتحانات داخلی برگزار نمی‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول