اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

خرمشهرهای فکری و ذهنی را دریابید

امام جمعه شهرستان زرندیه گفت: خرمشهر فقط خاک و جغرافیای شهر خرمشهر نیست بلکه خرمشهرهای فکری و ذهنی ما را نیز در بر می‌گیرد و اگر این عرصه مهم توسط جریان نفوذ اشغال شود به آسانی قابل آزادسازی نیست.

خرمشهرهای فکری و ذهنی را دریابید

به گزارش خبرگزاری فارس از زرندیه، به مناسبت فرارسیدن سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر قهرمان برنامه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان زرندیه با حضور مسئولین شهرستانی، خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و رزمندگان در حوزه مقاومت بسیج شهید شوشتری شهر پرندک برگزار شد.

در این مراسم امام جمعه شهرستان زرندیه ضمن گرامی داشت یاد و خاطره ۲۶ شهید والامقام شهرستان زرندیه در عملیات بیت‌المقدس گفت: شادمانی ملت شریف ایران در سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر هم سنگ شادمانی پیروزی انقلاب در ۲۲ بهمن‌ماه ۵۷ بود.

حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی با بیان اینکه ملت شریف ایران به تبعیت از حضرت سیدالشهدا با تمام وجود به حفاظت و پاسداری از انقلاب خود ادامه داده است اظهار داشت: ملت بزرگ ما در تمامی صحنه‌ها به خوبی ایستاد و با مقاومت بی‌نظیر خود از انقلاب و ارزش‌های انقلاب خود دفاع کرد.

وی آزادسازی خرمشهر را الگوی افتخار ملت ایران دانست و افزود: این ملت بزرگ به همه ملت‌های مظلوم جهان این درس را داد که این عزت و افتخار امروز ما در سایه ایستادگی و مقاومت به دست آمده است.

امام جمعه شهرستان زرندیه با اشاره به افول قدرت آمریکا و اقتدار روزافزون انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: اگر مقام معظم رهبری گفتند اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید از روی یک خبر غیبی نیست بلکه نشأت گرفته از روی تجربیات گذشته و شناخت حضرت آقا از روحیه مقاومت و فرهنگ اصیل ملت می‌باشد.

ابراهیمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند: «خرمشهرها در پیش داریم» گفت: خرمشهر فقط خاک و جغرافیای شهر خرمشهر نیست بلکه خرمشهرهای فکری و ذهنی ما را نیز در بر می‌گیرد و اگر این عرصه مهم توسط جریان نفوذ اشغال شود به آسانی قابل آزادسازی نیست.

وی با اشاره به حرکت‌های خزنده‌ای که می‌کوشد اعتقادات، ارزش‌ها و فرهنگ این ملت را تحت تاثیر خودش قرار دهد تصریح کرد: امروز فضای مجازی میدان امنی است تا نفوذی‌ها با راحتی به تمام اعتقادات این ملت بتازند و برای مقابله با این عملیات دشمن، ما سرداران بزرگی مانند شهید سلیمانی‌ها و شهید همت‌ها کم داریم تا در این میدان پا به میدان بگذارند.

امام جمعه شهرستان زرندیه با انتقاد از مسکوت ماندن طرح صیانت در مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: ما از مجلس شورای اسلامی انتظار داریم به عنوان یک مجلس حزب‌اللهی هر چه سریع‌تر فکری به حال هجوم دشمنان به مرزهای فکری و اعتقادی این ملت بزرگ در فضای مجازی داشته باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول